5 φωτογραφίες »

Opel Astra OPC: Ο «φονιάς» των ακριβών Sports Cars

Διαβάστηκε από 4821 αναγνώστες - 10/3/2021

Ήταν ένα από τα ισχυρότερα εμπροσθοκίνητα hot-hatch της εποχής και οι 240 ίπποι του «τιμωρούσαν» πολύ ακριβότερα μοντέλα. Ώρα να θυμηθούμε το Opel Astra OPC, το αυτοκίνητο που διέπρεψε στην «Πράσινη Κόλαση», αλλά και στην ελληνική αγορά.

 
 
Μπορεί σήμερα να επικρατεί η τάση της μείωσης στην χωρητικότητα των κινητήρων, αλλά πριν από μερικά χρόνια κάτι τέτοιο δεν ίσχυε. Έτσι, η δεκαετία 2000-2010 «σημαδεύτηκε» από ισχυρά hot-hatches με κινητήρες που κυμαίνονταν κοντά στα 2.000 κ.εκ. και τις περισσότερες φορές έφεραν σύστημα υπερπλήρωσης. Τρανό παράδειγμα το Volkswagen Golf GTI, ή το Seat Leon Cupra, το Renault Megane RS και το Honda Civic Type R. Ανάμεσα σε αυτούς τους «πρωταγωνιστές» της προσθιοκίνητης κατηγορίας των ισχυρών δίλιτρων βρέθηκε επάξια και το Opel Astra OPC, το οποίο μάλιστα ήταν μία από τις ισχυρότερες επιλογές.

Η επίσημη παρουσίαση του γερμανικού μοντέλου πραγματοποιήθηκε πίσω στο 2005, κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου στη Γενεύη. Η κορυφαία έκδοση βελτιώθηκε από το τμήμα Opel Performance Center και βασίστηκε στην τρίπορτη έκδοση GTC. Εξωτερικά έγιναν σημαντικές αλλαγές που αναβάθμισης την ήδη δυναμική σχεδίαση του μοντέλου, με νέους προφυλακτήρες και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για κορυφαία ψύξη. Στο πλαϊνό τμήμα τοποθετήθηκαν ποδιές που μείωσαν την απόσταση από το έδαφος, αλλά και εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο, βέβαια, ενδεχομένως να είναι η κεντρική απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος, η οποία συνδυαζόταν με μία διακριτική αεροτομή.



Αλλαγές υπήρξαν και στο εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου. Με το άνοιγμα της πόρτας αποκαλύπτεται ένα μαρσπιέ με το λογότυπο OPC, ενώ κυριαρχούν και άλλα διακοσμητικά στοιχεία, κατασκευασμένα κυρίως από χρώμιο. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι σίγουρα τα σπορ καθίσματα της Recaro, ενώ ο «sportive» χαρακτήρας του εσωτερικού ολοκληρώνεται με τα αλουμινένια πεντάλ και το διαφοροποιημένο τριάκτινο τιμόνι. Εννοείται ότι και στο εσωτερικό κυριαρχούσε το μπλε χρώμα, το οποίο είναι σήμα κατατεθέν των OPC εκδόσεων, αλλά και τα λογότυπα.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Advertisement