.jpg)
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Alfa Romeo Junior. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
15/4/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις της Alfa Romeo Junior Elettrica.
Μάρκα/Μοντέλο | Alfa Romeo Junior | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 13 | 16 | BYD ATTO 2 BEV 177ps KWh | 3,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 4 | 9,5 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 2,8 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,31 | 1,4 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 1,21 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 400 | 460 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 270 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Χώροι | 80% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 156 | 272 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 260 | 500 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,2 | 6,3 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 15,3 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6 | 3,8 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 17,6 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 79% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 4 | 7 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 2 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 8 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 72% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,17 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,53 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,78 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,56 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 14 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1620 | 1050 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 1885 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 156 | 272 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 260 | 500 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,9 | 34,6 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 41,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 15,3 | 14,7 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 17,8 | MG ZS EV LR 156ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 54 | |||||
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 50,8 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 13,9 | 11,2 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 15,5 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 21,3 | 15 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 22,8 | MG ZS EV LR 156ps | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 16,3 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 18,1 | MG ZS EV LR 156ps | |
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 404 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | MG ZS EV LR 156ps | 8 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps |
Παρατηρώντας τις αναλυτικές μετρήσεις κατανάλωσης ρεύματος της Junior Elettrica, διαπιστώνεται πως εντός πόλης «καίει» 13,9 kWh/100 χλμ. κοντά στον Μ.Ο. της κατηγορίας των ηλεκτρικών μικρών SUV, ενώ και η μέση κατανάλωση ρεύματος (16,3 kWh/100 χλμ.) βρίσκεται σε φυσιολογικά επίπεδα. Συνεπώς, η περιορισμένη αυτονομία των 370 χλμ. οφείλεται καθαρά στην μικρή χωρητικότητα της μπαταρίας. Παρόλα αυτά, σε συνθήκες ταξιδιού τα πράγματα είναι διαφορετικά, αφού ταξιδεύοντας με 100 χλμ./ώρα καίει 21,3 KWh/100 χλμ., ένα από τα μεγαλύτερα νούμερα της κατηγορίας. Δεν εντυπωσιάζει, λοιπόν, το γεγονός ότι θα «βγάλει» μόνο 240 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο.
Ως ηλεκτρικό με 156 ίππους, είναι σβέλτο και ευέλικτο σε επιταχύνσεις, όπως αναμένεται, τοποθετώντας το στην ευρύτερη κατηγορία των μικρών SUV. Παρόλα αυτά, δίπλα στα ηλεκτρικά μοντέλα, δεν θα λέγαμε ότι η ηλεκτρική Junior ξεχωρίζει με τις επιδόσεις της, κάτι που θα ταίριαζε με τον σπορτίφ χαρακτήρα της. Όπως και να έχει, τα 9,2 δλ. για το 0-100 και τα 6 δλ. για προσπέραση (80-120 χλμ./ώρα) κρίνονται ικανοποιητικά για ένα μικρό οικογενειακό που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στην πόλη. Στον δρόμο, πάντως, έχει καλή συμπεριφορά, αν και είναι σχετικά «σφιχτό» σε απορρόφηση κραδασμών. Το τιμόνι θα μπορούσε να είναι βαρύτερο, όμως βολεύει πολύ στην πόλη. Γενικότερα, το σύνολο δεν μαρτυρά το βάρος του (1.600+ κιλά) υπό συνθήκες πίεσης.
.jpg)
Περνώντας στο εσωτερικό της, σίγουρα δεν θα μπορούσε ένα θεωρηθεί ένα «στενό» αυτοκίνητο. Προσφέρει 13 εκ. επιπλέον χώρου για τα γόνατα των πίσω επιβατών και 4 εκ. για το κεφάλι τους, αν και το πίσω κάθισμα έχει σχετικά μικρό φάρδος (1,31 μ.). Αν και αυτά τα νούμερα ακούγονται φυσιολογικά, βρίσκονται κάτω από τον μέσο όρο για τα ηλεκτρικά μικρά SUV και με σιγουριά η Junior Elettrica δεν μπορεί να θεωρηθεί ευρύχωρη στην κατηγορία της. Παρόλα αυτά, το πορτμπαγκάζ έχει ικανοποιητική χωρητικότητα, στα 400 λτ. Η αξιολόγηση του εσωτερικού γίνεται πιο ευνοϊκή όταν συνυπολογιστεί ο πολυτελής χαρακτήρας που απορρέει, αν και τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί δεν είναι αντάξια της εικόνας του.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Alfa Romeo Junior σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Alfa Romeo Junior. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Alfa Romeo Junior. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |