autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

O dCi των 1,5 λίτρων συνεχίζει να κινεί το Qashqai και εξακολουθεί να είναι απόλυτα επαρκής για το ρόλο αυτό, προσφέροντας καλές επιδόσεις.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει

Διαβάστηκε από 11306 αναγνώστες - 3/11/2017

Το ανανεωμένο Qashqai στηρίζει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία του, στην ευρεία και ικανή γκάμα κινητήρων του. Από εκείνους ξεχωρίζει για το εμπορικό του ενδιαφέρον ο 1,5 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 265 Nm ροπής (5Nm παραπάνω) και παρά το γεγονός πως έχει να κινήσει περί τα 90 κιλά περισσότερου βάρους, και πάλι κρίνεται πολύ ικανός. Οι επιδόσεις του είναι έτσι πολύ καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας και του ανταγωνισμού, ενώ βελτιώθηκε και η λειτουργία του που παρουσιάζεται πιο ραφιναρισμένη, με χαμηλότερα επίπεδα παραγόμενου θορύβου και καλή απόκριση από χαμηλά, ενώ παρουσιάζει και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σφιχτή κλιμάκωση και άλλος ένας τομέας βελτίωσης είναι το θετικό του κούμπωμα, ενώ τέλος,η βελτιωμένη αεροδυναμική έρχεται να αντισταθμίσει την αύξηση του βάρους, παρουσιάζοντας τις ίδιες τιμές κατανάλωσης με το προηγούμενο Qashqai. Τα 5,5 λτ./100 χλμ. που καταναλώνει λοιπόν, εξακολουθούν να είναι από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ