Η βελτιστοποίηση της άνεσης και η καλύτερη οδηγική αίσθηση αποτέλεσαν τους δύο βασικούς πυλώνες «εστίασης» της Nissan για την ανανεωμένη γενιά του Qashqai, κάτι που επιτεύχθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό όπως αποδεικνύεται στην πράξη. Αρχικά, η ανάρτηση έχει νέα ρύθμιση με διαφορετικό συνδυασμό αμορτισέρ-ελατηρίων αλλά και σινεμπλόκ, ενώ μεγαλύτερες σε πάχος είναι και οι αντιστρεπτικές δοκοί. Η αεροδυναμική έχει επανασχεδιαστεί σημαντικά όπως και η ηχομόνωση (βελτίωση έχουμε στην μόνωση των θυρών και την «σφράγισή» τους), ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης, περιλαμβάνοντας το σύστημα Active Return Control το οποίο βοηθά στην καλύτερη επαναφορά του. Οδηγώντας το ανανεωμένο Qashqai, όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα πολύ πιο ευχάριστο σε αίσθηση αυτοκίνητο, το οποίο αφήνει πίσω του την «πλαδαρή» αίσθηση του παρελθόντος που ήταν αισθητή ιδιαίτερα στις διαδοχικές αλλαγές κατεύθυνσης. Η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή σε αίσθηση ωστόσο παραμένει άνετη και απορροφά καλύτερα τις έντονες ανωμαλίες προσφέροντας παράλληλα και καλύτερη ποιότητα κύλισης, ενώ οι κλίσεις είναι πιο περιορισμένες και το αμάξωμα «ακούει» πιο άμεσα στο σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα να καθίσταται και πιο αποτελεσματικό στην σβέλτη κίνηση. Εκεί, θα στρίψει ουδέτερα και με ασφάλεια με τον οδηγό να λαμβάνει και την απαραίτητη πλέον αίσθηση για τα τεκταινόμενα. Αν κάτι είναι χειρότερο από το προηγούμενο, αυτό είναι η μειωμένη συγκριτικά άνεση που παρουσιάζει σε κακοτράχαλους δρόμους, κάτι που ωστόσο δεν αφορά σχεδόν κανέναν μιας και ειδικά στις δικίνητες εκδόσεις του, το Qashqai έχει αναθεωρήσει πλήρως το προφίλ του όντας πιο ασφάλτινο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr