Κατά την πανελλήνια παρουσίαση του μοντέλου οδηγήσαμε τόσο την υβριδική έκδοση στην οποία δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο, όσο και τον νέο 1,5 βενζινοκινητήρα. Να σημειώσουμε πως αυτός αποδίδει 111 ίππους και 136 Nm ροπής, μπορεί να αλλάζει από κύκλο Otto σε Atkinson για βέλτιστη απόδοση σε διαφορετικές οδηγικές συνθήκες και όλο το φάσμα των στροφών, υιοθετεί ένα σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων με ψυγείο (EGR) και έχει υψηλή συμπίεση (13,5:1) για βέλτιστη θερμική απόδοση και χαμηλή κατανάλωση. Στην πράξη αυτός δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και θέλει να κατεβάσεις 1-2 ταχύτητες αν θέλεις να κινηθείς σβέλτα, όμως η ουσία είναι πως δεν καίει και μέσα στην πόλη θα κινηθείς με άνεση. ¶ρα είναι… ταμάμ για την χρήση που προορίζετα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr