Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Εντυπωσιακός προφυλακτήρας μαζί με τη κλασική μεγάλη μάσκα το κάνουν ιδιαίτερα άγριο.

Μεγάλες ζάντες προσφέρουν καλύτερη ποιότητα κύλισης.

BMW X3 xDrive20d. Ανεβάζοντας συνεχώς τον πήχη

Διαβάστηκε από 5454 αναγνώστες - 5/6/2018

Έχοντας παρουσία ήδη 15 χρόνια στην αγορά, η Χ3 ανανεώνεται και έρχεται να εξηγήσει για ποιο λόγο είναι ένα από τα πιο επαναστατικά μοντέλα που φτιάχτηκαν ποτέ.

Έχοντας παρουσία ήδη 15 χρόνια στην αγορά, η Χ3 ανανεώνεται και έρχεται να εξηγήσει για ποιο λόγο είναι ένα από τα πιο επαναστατικά μοντέλα που φτιάχτηκαν ποτέ. Φορτωμένη με όλες τις τεχνολογίες, μέσα και έξω από το καπό, την δοκιμάζουμε με τον δίλιτρο κινητήρα και σας μεταφέρουμε εντυπώσεις και λεπτομέρειες.

Η Χ3 έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις το 1,5 εκ. μονάδες παγκοσμίως από την παρθενική της εμφάνιση το 2003, όταν η BMW έκανε την επανάσταση και λάνσαρε πρώτη ένα μεσαίο premium SUV. 15 χρόνια μετά, περνάει στην τρίτη φάση της, κρατά από τη μία τις κλασικές αρχές της, αλλά εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφάλειας. Ας δούμε τι έχει να μας επιδείξει η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον 2λιτρο κινητήρα, την τετρακίνηση και τους 190 ίππους.

Εμφάνιση: Εκλεπτυσμένη εικόνα με σπορ στοιχεία

Γίνεται ένα αμάξι που εμπνέει κύρος και σοβαρότητα παράλληλα να έχει δυναμισμό και σπορ στοιχεία; Γίνεται χάρη στο M Package της δοκιμής, το οποίο περίτεχνα και με μικρές πινελιές τονώνει το αμάξωμα. Κύρια χαρακτηριστικά λοιπόν της σχεδίασης είναι οι δυναμικοί προφυλακτήρες ( εμπρός και πίσω) τα εντυπωσιακά αιχμηρά φωτιστικά LED σώματα αλλά και η πολύ μεγάλη κλασικά μάσκα της εταιρίας. Η εικόνα μπορεί να είναι γνώριμη μα έχει την ένεση φρεσκάδας που ήθελε να περάσει η εταιρία. Η αλήθεια είναι πως κοιτώντας τη, σε πιάνει δέος, καθώς οι διαστάσεις της είναι αυξημένες και το συνολικό της μήκος αγγίζει τα 4.708 χλστ. Οι έντονες ακμές και τα νεύρα σε όλο το αμάξωμα της δίνουν αρκετά δυναμικό παρουσιαστικό, και σίγουρα είναι από τα μοντέλα που μόλις το δεις στον καθρέφτη του αυτοκινήτου σου, σχεδόν θα ανάψει αυτόματα το φλας για να αλλάξεις λωρίδα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις