Ο ηλεκτροκινητήρας του i3 είναι εξαιρετικά compact και με χαμηλό βάρος (51 κιλά), ενώ εδράζεται
ακριβώς πίσω από τις μπαταρίες λιθίου και κάτω από το πορτ-μπαγκάζ. Η απόδοσή
του (170 ίπποι ισχύος και 250 Nm ροπής) είναι συνεχής, ενώ η όλη λειτουργία του
είναι φυσικά αθόρυβη. Η δύναμη στέλνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου μιας σχέσης
στον πίσω άξονα και οι επιδόσεις, ιδίως από στάση, είναι εκρηκτικές. Την
απαιτούμενη ενέργεια, παρέχουν συνεχώς στον κινητήρα οι μπαταρίες ιόντων λιθίου
χωρητικότητας 18,8 kWh, που φορτίζουν μέχρι και το 80% της χωρητικότητάς τους, είτε μέσω μιας
απλής παροχής ρεύματος (πρίζα) σε 8 ώρες (σε 6 ώρες με την πρίζα τοίχου BMW i Wallbox), είτε μέσω
ειδικών ταχυφορτιστών σε λιγότερο από 30 λεπτά.
Copyright © 2024 - autoagora.gr