Η συνταγή της ανάρτησης στην μικρή κατηγορία είναι γνωστή, γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω αλλά χάρη στις ρυθμίσεις κάθε κατασκευαστή καταφέρνει κάθε αυτοκίνητο να έχει τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Αυτό βέβαια είναι αναμενόμενο καθώς ο κάθε κατασκευαστής κάνει τις δικές του ρυθμίσεις.
Οι Γάλλοι έβαλαν εδώ το χεράκι τους και έκανα για άλλη μια φορά το θαύμα. Ναι, και το C3 συνδυάζει με άριστο τρόπο την άνεση με τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά. Το κορυφαίο C3 αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Φυσικά, το πρώτο που αντιλαμβάνεται ο οδηγός και οι επιβάτες είναι η κορυφαία προσφερόμενη άνεση. Θα «καταπιεί» τις λακκούβες όπως κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας ενώ παρά τις κλίσεις που εμφανίζονται θα στρίψει με πολλά και με απόλυτη ασφάλεια.
Σαν γνήσιο γαλλικό, όταν πιεστεί θα σηκώσει τον πίσω εσωτερικό τροχό αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα αγχώσει τον οδηγό του. Στον αυτοκινητόδρομο θα εντυπωσιάσει χάρη στην κορυφαία ποιότητα κύλισης( το «δικό» μας φορούσε 17άρες ζάντες) και τους ελάχιστους θορύβους Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και είναι αποτελεσματικά ακόμα και μετά από έντονη χρήση.
Copyright © 2024 - autoagora.gr