Ξεχάστε τα πρωτόκολλα και τις πεπατημένες... Το νέο αυτοκίνητο της Peugeot, 508, τα φέρνει όλα τούμπα, με σούπερ κουπέ σχεδίαση, ψηφιακό πίνακα οργάνων και κινητήρα βενζίνης για πολλά γκάζια!
Εν έτη 2019 όπου και η παραμικρή αλλαγή εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο για μία εταιρία, πρέπει να χεις τρομερά κότσια για να το τολμήσεις. Η Peugeot όχι μόνο το τόλμησε, αλλά το τερμάτισε, αλλάζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού. Το νέο 508 διαθέτει ολοκαίνουργια σχεδιαστική γραμμή και πλέον κοιτάει κατάματα μεγαθήρια της κατηγορίας, όπως η Giulia. Δοκιμάζουμε την πιο σπορτίφ έκδοση GT-Line με τον 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 180 ίππων.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Κουπέ, όμορφο και πάνω από 4.7μ.
Από πολλά μέτρα μακριά θα ακουστεί το πρώτο επιφώνημα. Το δικό μας ήταν "όπα τι έχουμε εδώ?" Το 508 είναι ένα επιβλητικό κουπέ σεντάν, το οποίο συνδυάζει τις συμπαγείς για την κατηγορία διαστάσεις με το μυώδες παρουσιαστικό, τον έντονο χαρακτήρα, και την κορυφαία ποιότητα. Το μακρύ καπό, η κλασική μάσκα της εταιρίας αλλά και το χαμηλωμένο αμάξωμα κλέβουν τις πρώτες εντυπώσεις, με τις λεπτομέρειες (που είναι πολλές) να έρχονται δεύτερες. Βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα της PSA, κερδίζοντας έτσι σε ακαμψία, χάνοντας βάρος και αυξάνοντας την άνεση με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Στο πίσω μέρος, τα φώτα θυμίζουν αρκετά το μεγάλο 3008, ενώ μη ψάξετε για πλαίσιο στα παράθυρα. Δεν έχουν. Φιμέ τζάμια, 19άρες ζάντες και λογότυπα στην πίσω κολώνα, σου υπενθυμίζουν πως οδηγάς την πιο σπορ έκδοση, GT-Line.