Το 508 της δοκιμής μας εξοπλίζεται με έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, που ταιριάζει γάντι στην φιλοσοφία και τις απαιτήσεις του νέου μοντέλου καθώς έχει την χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Αποδίδει 180 άλογα και διαθέτει 250 Nm ροπής, ενώ με το πλήκτρο Drive Mode δίπλα από το κουμπί έναρξης του κινητήρα, μπορείτε να επιλέξετε τι προφίλ οδήγησης επιθυμείτε, από Eco μέχρι και Sport. Η απόκριση του γκαζιού είναι εντυπωσιακή με τον κινητήρα να βρυχάται αναλόγως και να σε πωρώνει όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Το αυτόματο κιβώτιο EAT8 κάνει εντυπωσιακά καλά την δουλειά του, ενώ εάν θέλετε να πάρετε μέρος στην απόλυτη οδηγική εμπειρία, φυσικά υπάρχουν και τα ανάλογα paddles πίσω από το τιμόνι.
Με έναν εναλλασσόμενο πίνακα οργάνων, διαφορετικά drive modes και puddles, ειλικρινά μπορείς να κάνεις τις επιλογές σου και να είναι σαν να οδηγάς διαφορετικό αυτοκίνητο καθημερινά. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μαμά εταιρία υπόσχεται 4.9 λτ./100χλμ. με την πραγματικότητα να απέχει περίπου 2.0 λτ. παραπάνω. Μία τιμή πραγματικά πολύ καλή, αναλογιζόμενοι την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα σε κάθε πάτημα του πεντάλ. Το μόνο σίγουρο είναι πως την μία στιγμή μπορείς να πηγαίνει σούπερ οικονομικά και χαλαρά στην δεξιά λωρίδα κάνοντας ένα ατσαλάκωτο ταξίδι και 30 δευτ. αργότερα να βρίσκεσαι στην αριστερή λωρίδα σκορπίζοντας χαμόγελα σε όσους θα προσπερνάς σα σταματημένος.
Οδική συμπεριφορά: Μπορείς να το πεις και πολυεργαλείο
Αρχικά, με το που βολευτείς στην αρκετά χαμηλή θέση του οδηγού, θα αναρωτηθείς εάν βρίσκεσαι ακόμα σε αυτοκίνητο ή σε κάποιο μαχητικό έτοιμο για απογείωση. Το ανασχεδιασμένο i-cockpit, το πολύ μικρό, μα εύχρηστο τιμόνι και το μεγάλης κλίσης παρ-μπριζ σε εξιτάρουν να στρίψεις όπως δεν έχεις ξαναστρίψει ποτέ. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα, θα εκτιμήσεις τα μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ το αυτοκίνητο δεν ξεφεύγει εκατοστό από τη γραμμή που εσύ θα του ορίσεις.
Copyright © 2024 - autoagora.gr