Πραγματικά μπορείτε να οδηγείτε με πολλά χιλιόμετρα και να ψιθυρίζετε μεταξύ σας. Η εκπληκτική ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι για σεμινάριο καθώς το μόνο στοιχείο που μπορεί να ενοχλήσει την ηρεμία της καμπίνας, είναι οι αντιδράσεις της ανάρτησης. Λόγω της σφικτής της ρύθμισης, κατά το πέρασμα από κακοτεχνίες του δρόμου, ίσως να νιώσετε μερικές ξερές αντιδράσεις. Επειδή όμως το νόμισμα έχει δυο πλευρές, η ίδια ρύθμιση, παρέχει αρκετή πρόσφυση στις στροφές και μετρημένες κλίσεις, κάνοντας το αμάξι ουδέτερο και προβλέψιμο σε οριακές καταστάσεις. Αν το τιμόνι ήταν μικρότερο, τότε ίσως και να ξεχνάγαμε πως βρισκόμαστε στο DS 4, και να μεταφερόμασταν νοητά σε ένα καθαρά σπορ αυτοκίνητο. Όπως είπαμε όμως και προηγουμένως, εδώ στόχος παραμένει η άνεση και η άριστη ποιότητα κύλισης.
Ιδιαίτερη αναφορά οφείλουμε να κάνουμε στην εξαιρετική απόδοση των φρένων. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους καθώς, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, χρειάστηκαν μόνο 34,9 μέτρα για το 100-0χλμ./ώρα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr