Ds Ds 3 1.2 Hybrid e-DCS6, Τιμή 07/02/2025: 31 300€
DS DS 3 Hybrid e-DCS6 136 PS: Premium χαρακτήρας, κορυφαία οικονομία
Ανανεώθηκε εξωτερικά και αποκτά υβριδική τεχνολογία.
Η μικρότερη μέση κατανάλωση της κατηγορίας, καίει 5,9 λτ./100 χλμ.
Premium αίσθηση στο εσωτερικό, αν και δεν ξεχωρίζει σε ευρυχωρία.
Πλούσιος εξοπλισμός ακόμα και στην εισαγωγική έκδοση Pallas.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το DS DS3 Hybrid e-DSC 136 PS.
Αναμφίβολα, η DS Automobiles κατάφερε τα τελευταία χρόνια να διαχωρίσει την εικόνα της από την «μητρική» Citroen και να καθιερωθεί επάξια ως ένας premium κατασκευαστής. Σε αυτό συνέβαλε και το μικρό της SUV, το DS 3, το οποίο μεταμορφώθηκε ως Crossback το 2018 για να ανταποκριθεί στα «θέλω» της σύγχρονης αγοράς. Ξεχωρίζοντας αμέσως από τον ανταγωνισμό με την κομψή σχεδίαση του, σημείωσε καλή εμπορική πορεία, με αποτέλεσμα οι Γάλλοι να προβούν το 2024 στην ανανέωσή του, ώστε να παραμείνει φρέσκο στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των B-SUV. Πλέον, ο κόσμος αποδέχτηκε την εξέλιξη του DS 3 από ένα μικρό hatchback σε μικρό SUV και αποχαιρετά τον τίτλο Crossback από την ονομασία του.
Παρότι το καλαίσθητο DS 3 δεν είχε προλάβει να φανεί ξεπερασμένο, έχοντας πρωτότυπη σχεδίαση, το ανανεωμένο μοντέλο παρουσιάζει εξωτερικές παρεμβάσεις. Το πρόσωπο του μικρού γαλλικού SUV είναι γνώριμο, αλλά αναζωογονημένο. Τα μπροστινά στενά φώτα είναι ανασχεδιασμένα με τους LED προβολείς να συναντώνται από την εισαγωγική έκδοση, όπως αλλαγμένοι εμφανίζονται ο μπροστινός προφυλακτήρας και η γρίλια της μεγάλης μάσκας. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα φέρουν νέα τρισδιάστατα γραφικά. Όσο για το πλαϊνό μέρος, είναι όπως το γνωρίζουμε, με το «πτερύγιο του καρχαρία» να ενώνει περίτεχνα την μεσαία κολώνα με την τις πίσω πόρτες. Στο εσωτερικό του, συναντάμε την πρωτότυπη καμπίνα που γνωρίζαμε, η οποία ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές τόσο σχεδιαστικά, όσο και ποιοτικά. Ομολογουμένως, δεν χρειαζόταν κάποια ριζική ανανέωση προκειμένου να μοιάζει σύγχρονη.
Εκεί που το DS 3 μεταλλάσσεται πραγματικά, είναι στην ουσία του. Πλέον, το θερμικό μοντέλο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με το «φρέσκο» ήπια υβριδικό σύνολο του ομίλου Stellantis. Εξοπλίζεται με τον 1.200αρη τούρμπο βενζινοκινητήρα, το έργο του οποίου υποστηρίζει υβριδικό σύστημα 48V. Η συνδυαστική απόδοσή τους φτάνει τους 136 ίππους και τα 230 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα κιόλας από τις 1.750 σ.α.λ. και η ισχύς διανέμεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου e-DCS6. Το σύνολο αυτό χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις επιτάχυνσης για ένα μικρό οικογενειακό, ενώ παράλληλα τα νούμερα κατανάλωσης που επιτεύχθηκαν στις δοκιμές μας ήταν εξαιρετικά χαμηλά για ένα ήπια υβριδικό μοντέλο. Πρέπει να τονιστεί πως σημείωσε την χαμηλότερη μέση κατανάλωση και «έκαψε» τα λιγότερα καύσιμα στην πόλη σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο ήπια υβριδικό SUV της κατηγορίας.
Όσον αφορά τους χώρους στο εσωτερικό του, αυτοί στην καμπίνα βρίσκονται στην μέση τιμή της κατηγορίας, αν εξαιρεθεί ο περιορισμένος χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών. Μικρό θεωρείται και το πορτμπαγκάζ για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Όλα αυτά, όμως, παραβλέπονται όταν βρίσκεσαι μέσα στο «καλοδουλεμένο» σχεδιαστικά εσωτερικό, που διαθέτει υλικά υψηλής ποιότητας και καλή συναρμογή.
Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης, αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το DS DS3 Hybrid 136 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | DS DS 3 | Καλύτερα | |
---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136 PS | ||
Βαθμολογία | 84% | ||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | ||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
136 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
5,9 | 5,9 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
815 | 1000 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
10,5 | 16,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,32 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 350 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,6 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
204 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,9 | 35,1 | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
17.740 | DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 90 PS 91ps |
Το DS DS3 Hybrid 136 PS κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 84%. Αρχικά, ο ήπια υβριδικός κινητήρας 1,2 λτ. απόδοσης 136 ίππων προσφέρει καλές επιδόσεις και συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο e-DCT6. Αναλυτικότερα, το DS 3 σημειώνει την χαμηλότερη μέση κατανάλωση στην κατηγορία, η οποία υπολογίστηκε στα 5,9 λτ./100 χλμ. κατά την διάρκεια της δοκιμής μας. Παράλληλα, έχει ικανοποιητική επιτάχυνση για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 9,6 δλ., χρόνος που βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας.
Όσον αφορά την άνεση στο εσωτερικό, οι μετρήσεις ευρυχωρίας στην καμπίνα φανερώνουν πως βρίσκεται κοντά στην μέση τιμή της κατηγορίας και πως προορίζεται για μετακινήσεις στην πόλη. Από την άλλη, οι χώροι του πορτμπαγκάζ είναι περιορισμένοι και προσφέρουν 350 λτ. για τις αποσκευές των επιβατών.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, αλλά και την πραγματική κατανάλωση του DS DS3 Hybrid 136 PS.
Σελ. 2 | Ds Ds 3. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Ds Ds 3. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
Σχολιάστε |