Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κινητήρας: 100 ίπποι και μεγάλη οικονομία

Διαβάστηκε από 36597 αναγνώστες - 5/8/2021

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον βρίσκεται βέβαια κάτω από το καπό, εκεί που υπάρχει ο τρικύλινδρος κινητήρας διπλού καυσίμου. Πρόκειται για ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ της «οικογένειας» TCe και η χωρητικότητά του αγγίζει τα μόλις 999 κ.εκ. Η ισχύς φτάνει τους 100 ίππους και η μέγιστη ροπή των 160 Nm εμφανίζεται από τις 2.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων και τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 12,5 δλ. σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Renault.

Kοινοποίησε το »


Ο κινητήρας λειτουργεί πάντα καταναλώνοντας υγραέριο και μόνο αν ο οδηγός πατήσει το σχετικό μπουτόν, ή αν τελειώσει το καύσιμο, θα τροφοδοτείται με βενζίνη. Το Renault Clio LPG εξοπλίζεται με δύο δεξαμενές, όπου αυτή της βενζίνης αγγίζει τα 39 λίτρα και αυτή του υγραερίου τα 32. Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης LPG κυμαίνεται κατά μέσο όρο στα 5,7 λτ./100 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε αυτή την τιμή να μην ξεπερνά τα 7 λτ./100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι, με τη μέση τιμή του υγραερίου να κυμαίνεται αυτή τη στιγμή στα 0,73 ευρώ, το Renault Clio LPG διανύει 100 χλμ. με ένα ποσό που «φλερτάρει» με τα μόλις 5 ευρώ. Η τιμή είναι άκρως εντυπωσιακή, το ίδιο ισχύει και για την αυτονομία, η οποία με πρόχειρους υπολογισμούς μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 1.100 χιλιόμετρα.

Kοινοποίησε το »