Το Renault Clio διακρινόταν διαχρονικά για την κορυφαία οδηγική του συμπεριφορά και στη συγκεκριμένη έκδοση κάτι τέτοιο δεν αλλάζει. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, με τη κορυφαία ηχομόνωση να «θωρακίζει» την καμπίνα από εξωτερικούς θορύβους. Η θέση οδήγησης και η αίσθηση του τιμονιού είναι τα δυνατά σημεία του Clio και στην έκδοση διπλού καυσίμου. Όσον αφορά στο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, σίγουρα θα θέλαμε και την έκτη σχέση, αλλά η σωστή κλιμάκωση από το πεντάρι σασμάν δεν αφήνει περιθώρια για αρνητικά σχόλια. Η ρύθμιση της ανάρτησης έχει γίνει με γνώμονα την κορυφαία άνεση, απορροφά τους κραδασμούς υποδειγματικά, χωρίς ωστόσο να δημιουργεί έντονες κλίσης σε στροφές. Τέλος, από τον τρικύλινδρο κινητήρα απουσιάζουν οι έντονοι κραδασμοί και γίνεται θορυβώδης μόνο στις υψηλές στροφές. Μπορεί να μη «βάζει» φωτιά στην άσφαλτο, αλλά κινεί αξιοπρεπέστατα το αμάξωμα των 1.137 κιλών.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr