autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Απολαυστικό σε κάθε πτυχή του

Διαβάστηκε από 34731 αναγνώστες - 3/11/2020

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, το νέο Audi A3 με μήκος στα 4.34μ. και πλάτος στα 1.82μ. είναι 3 εκατοστά μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, με τους επιβάτες να επωφελούνται άμεσα από αυτή την αύξηση. Είναι φανερά μεγαλύτερος ο χώρος για τους αγκώνες και τους ώμους των επιβατών, τόσο στα εμπρός όσο και στα πίσω καθίσματα, ενώ το μεταξόνιο των 2.64μ. παραμένει αυτούσιο με την προηγούμενη γενιά. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 380 λτ. με το δάπεδο φόρτωσης να μπορεί να τοποθετηθεί σε διαφορετικά ύψη όσο υπάρχει και η δυνατότητα για προαιρετική επιλογή ηλεκτρικής πίσω πόρτας.


 
7 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για το νέο Audi A3

  • Η ανάρτηση του νέου A3 Sportback είναι τεσσάρων συνδέσμων στον πίσω άξονα για κινητήρες που αποδίδουν 150 ίππους και πάνω.
  • Αναμένεται σύντομα και η έκδοση TFSI e plug-in η οποία δεν θα  ξεπερνάει τη φορολογική κλίμακα των 40.000 ευρώ αλλά και το όριο των 50 γρ./χλμ. εκπομπής ρύπων CO2.
  • Ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα, το νέο A3 Sportback έχει ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 1.600 κιλά.
  • Τα υλικά της καμπίνας είναι από χάλυβα θερμικής κατεργασίας αποτελώντας το 29% του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου και παρέχοντας υψηλά επίπεδα ασφάλειας και αντοχής.
  • Μπορείτε να επιλέξετε 3 διαφορετικά σχήματα τιμονιού.
  • Αναμένετε και έκδοση CNG αλλά και plug-in εντός του φθινοπώρου.
  • Στην έκδοση S-Line αλλάζει τόσο το υλικό, όσο και το στυλ των καθισμάτων.
 
150 ίπποι που απογειώνουν τις δυνατότητες του συνόλου
Αρχικά να αναφέρουμε πως το νέο Audi A3 είναι ήδη διαθέσιμο στην έκδοση 30 TFSI με τον 1.000άρη κινητήρα των 110 ίππων και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά και στην έκδοση δοκιμής 35 TFSI MHEV S-tronic με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης, ήπιο υβριδικό σύστημα, απόδοσης 150 ίππων και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S-tronic 7 σχέσεων.



Η συγκεκριμένη έκδοση που δοκιμάζουμε θεωρούμε πως και θα λάβει το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων καθώς δείχνει να καλύπτει και με το παραπάνω τις ανάγκες κάθε οδηγού, ενώ εκθειάζει και τα συνολικά προσόντα του μοντέλου. Στην πράξη το μοτέρ, αποδίδει 250 Nm ροπής και εντυπωσιάζει από το τράβηγμα του ήδη στις 1.500σ.α.λ. ανεβάζοντας γρήγορα ρυθμούς με τα kickdown του S-tronic κιβωτίου να είναι αψεγάδιαστα. Αυτό αποδεικνύουν και οι μετρήσεις των επιδόσεων καθώς το 0-100 έρχεται λίγο πάνω από τα 8 δευτ. η τελική αγγίζει τα 225χλμ./ώρα, την στιγμή που η βαυαρική εταιρία υπόσχεται πραγματική κατανάλωση στα 5.0λτ/100χλμ. με το δικό μας trip computer να κυμαίνεται στα 7.2λτ./100χλμ.


 
Απολαυστικό και ασφαλές σε εντυπωσιακό επίπεδο
Το νέο Audi A3 είναι η καλύτερη διαφήμιση για το πόσο έχει αναπτυχθεί η μικρομεσαία κατηγορία ανά τα χρόνια, καθώς μαζί με τις A-Class και BMW 1 Series παρουσιάζουν τεχνολογίες που βλέπουμε μετά από χρόνια σε άλλα μοντέλα και κατηγορίες. Για μία ακόμη φορά οι Βαυαροί τα έδωσαν όλα και μας παρουσιάζουν ένα άκρως ολοκληρωμένο μοντέλο που παραμένει το ίδιο ευχάριστο αλλά και οικονομικό, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Η ικανότητα με την οποία αποσβένει όλες τις κακοτεχνίες του δρόμου είναι εξαιρετική, η ηχομόνωση της καμπίνας είναι εντυπωσιακή (βάζοντας και αυτή το λιθαράκι της στην έντονη premium αύρα του μοντέλου), την στιγμή που ο οδηγός νιώθει ασφαλής ανεξαρτήτως χιλιομέτρων κίνησης. Διαθέτει φανερά σπορτίφ αύρα, με χαμηλωμένη θέση οδήγησης, ετοιμοπόλεμο αυτόματο κιβώτιο και φυσικά κινητήρα. Ακόμα και σε στριφτερές διαδρομές σου δείχνει πως αντέχει πολλή πίεση και επιμένει να κρατάει ουδέτερες αντιδράσεις. Ένα μοντέλο εντυπωσιακό σε εμφάνιση, σε τεχνολογίες και οδηγική συμπεριφορά, το οποίο καταφέρνει καλύτερα από το καθένα να ενώσει τις λέξεις, premium – μικρομεσαίο – σπορτίφ – τεχνολογία – επιδόσεις.
 
Συμπέρασμα
Το νέο Audi A3 είναι ένα μοντέλο που μπορεί να κάνει τη ζωή σου καλύτερη από 22.400 ευρώ. Η ποιότητα του σε κάθε τομέα, η κομψά ντυμένη σπορτίφ αύρα του και φυσικά το τεχνολογικό του άλμα μας έκαναν με τις ώρες να ψάχνουμε κάτι αρνητικό, αλλά δεν!

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει