Εντυπωσιακά ζωντανή και ετοιμοπόλεμη
Διαβάστηκε από 30695 αναγνώστες - 9/9/2020
Το συγκεκριμένο μοντέλο
βάζει φωτιά στην άσφαλτο έχοντας πετύχει την
απόλυτη συνεργασία κινητήρα – κιβωτίου – 4κίνησης. Την αρχή κάνει ο
2λιτρος κινητήρας 306 ίππων ο οποίος δείχνει τα δόντια του από πολύ χαμηλά, κάνοντας τα 1.570 κιλά του αμαξώματος, πούπουλο. Ακολουθεί το εξαιρετικό σε αλλαγές και ανταπόκριση
κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT7-G το οποίο αλλάζει άρδην συμπεριφορά και προσαρμόζεται ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός. Την καυτή τριάδα των επιδόσεων κλείνει το
ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC που φροντίζει για την μεταφορά ροπής ανάμεσα στους άξονες μέχρι και 50:50.
Οι επιδόσεις εκπληκτικές με το 0-100 να έρχεται στα 4.8δευτ. και την τελική να ξεπερνά τα 250χλμ./ώρα . Απόλυτο κερασάκι στη τούρτα ο ήχος της με ρυθμιζόμενα κλαπέτα των εξατμίσεων που πραγματικά δεν θα βαρεθείτε ποτέ.
Εκπληκτικός συνδυασμός άνεσης και δυναμικής οδήγησης
Έχει την ικανότητα να αλλάζει κοστούμι ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που θα διαλέξει ο οδηγός, καθώς στο Comfort είναι εντυπωσιακά άνετη και μαλακή, ενώ στο Sport+ εξυμνεί την δυναμική οδική συμπεριφορά. Κύριος υπαίτιος για αυτό το ταλέντο της, είναι η προαιρετικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση AMG RIDE CONTROL, ενώ να αναφέρουμε πως διαθέτει και επιλογή Slippery για καλύτερη συμπεριφορά σε ολισθηρό οδόστρωμα. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του μοντέλου είναι το γεγονός πως δεν είναι μονάχα ένα σεντάν άνετο για τον ανοικτό δρόμο, αλλά και ένα μοντέλο που θα κινηθεί εξαιρετικά αποτελεσματικά και ουδέτερα σε στριφτερές διαδρομές. Δεν θα αγχώσει τον οδηγό στιγμή ενώ θα κουμαντάρει με τρομερή ευκολία το μέγεθος του.
Συμπέρασμα
Γρήγορη, άνετη και απόλυτα υπάκουα, σας το είπαμε πως αξίζει κάθε ευρώ. Δεν διαθέτει ψεγάδι και το ξέρει καθώς συνδυάζει τέλεια την κομψότητα του αστεριού με την αγριάδα AMG.