Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Μπορεί να μεταμορφωθεί από ένα αυτοκίνητο για καθημερινές υποχρεώσεις σε ένα αυτοκίνητο πίστας με το πάτημα ενός κουμπιού.

210 άλογα ανά λίτρο

Διαβάστηκε από 29544 αναγνώστες - 2/10/2020

Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, είναι το ταλέντο των μηχανικών της AMG. 421 άλογα από 2λιτρο μοτέρ με 500 Nm ροπής που θα σας κολλήσουν στο κάθισμα. Ένα σύνολο που έχει απύθμενη δύναμη από τις 2.000σ.α.λ. και κορυφώνεται στις 5.000σ.α.λ., σε ωθεί να το πιέσεις στα άκρα, καθώς για αυτό είναι φτιαγμένο. Οι τριβές έχουν βελτιστοποιηθεί, ο υπερσυμπιεστής είναι twin scroll τεχνολογίας, η πίεση υπερπλήρωσης έχει ανέβει στα 2,1 bar, το μοτέρ αυτό καθ αυτό έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες για να είναι πιο καλή η αναπνοή του ενώ και η ψύξη έχει αναβαθμιστεί, μεταξύ άλλων και με ένα συνδυασμό μηχανικής και ηλεκτρικής αντλίας νερού αλλά και ενός intercooler. Αποτέλεσμα όλων αυτών; 0-100 σε 3.9 δευτ., τελική στα 270χλμ./ώρα και σκληροπυρηνική μελωδία από το κλαπέτο της εξάτμισης που θα σε κάνει να χαμογελάς ασταμάτητα. Το σύνολο συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο σασμάν και φυσικά διαθέτει paddles πίσω από το τιμόνι, την ώρα που υπάρχουν αρκετές επιλογές παραμετροποίησης της οδήγησης από Comfort μέχρι Race, ανάλογα με τις ορέξεις σας.



Η οδηγική εμπειρία που ζεις πίσω από το τιμόνι της AMG A 45 S είναι ασύγκριτη. Ένα πολεμικό σύνολο γεμάτο τεχνολογίες που συμπεριφέρεται σαν ένα ατμοσφαιρικό σύνολο πάνω των 5.000κ.εκ. Το τιμόνι είναι ακριβέστατο, σε καθημερινές συνθήκες και κακοτεχνίες του δρόμου θα ανταποκριθεί αξιοπρεπέστατα, ενώ εκτός από το μηχανικό σύνολο, οφείλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια και για την καινοτόμα 4κίνηση. Η 4Matic+ λοιπόν κατανέμει τη δύναμη όχι απλώς γρήγορα ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα αλλά και ανάμεσα στους πίσω τροχούς, έχοντας δύο επιπλέον πολύδισκους συμπλέκτες στον πίσω άξονα. Έτσι, ανάλογα και με το πρόγραμμα οδήγησης, οι πίσω τροχοί ωθούνται με διαφορετική ορμή κάθε φορά στη στροφή. Ιδιαίτερης μνείας είναι και το Drift Mode που επιλέγεται πατώντας και τα 2 paddles ταυτόχρονα και σου επιτρέπει να ζωγραφίζεις στον δρόμο με την ουρά του αυτοκινήτου να σε κάνει… χερά από μόνη της.  
Το ταλέντο της όμως που την ξεχωρίζει και από τον, ίδιου κυβισμού ανταγωνισμό, είναι πως μπορεί να κινηθεί και με ιδιαίτερη άνεση στο νορμάλ οδικό δίκτυο και να φέρει εις πέρας οικογενειακές υποχρεώσεις. Ένας πύραυλος που δαμάζεται και μεταμορφώνεται ανάλογα με το που βρίσκεται ανά πάσα στιγμή. Πώς να μην τον ερωτευτείς;

Συμπέρασμα
Κανένα άλλο μικρομεσαίο δεν καταφέρνει αυτό που καταφέρνει η συγκεκριμένη AMG. Η A 45 S διαθέτει πάρα πολλή δύναμη και δείχνει πως έχει εξελιχθεί σωστά για κάθε περίπτωση, καθώς είναι το απόλυτο incognito supercar που θα πρέπει να φοβούνται μεγαθήρια όπως η 911.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει