autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
5 φωτογραφίες »

Η βασική έκδοση του Audi Α3 είναι τρικύλινδρη με 110 ίππους

Διαβάστηκε από 9773 αναγνώστες - 17/8/2021

Το Audi A3 ανανεώθηκε αισθητικά και επανήλθε πιο ποιοτικό και ολοκληρωμένο από ποτέ. Πλέον προσφέρεται με ήπια υβριδικό σύστημα από τη βασική του έκδοση, με τον τρικύλινδρο TFSI να αποδίδει 110 ίππους.

Το Audi A3 είναι ένα αυτοκίνητο ορόσημο στην κατηγορία των hatchback και ο λόγος είναι ότι αποτέλεσε την πρώτη «premium» επιλογή στην κατηγορία. Η συνταγή της επιτυχίας ήταν ανέκαθεν η νεανική σχεδίαση και η ποιότητα του εσωτερικού, που σε πολλές περιπτώσεις μπορούσε να συγκριθεί με μοντέλα ανώτερης κατηγορίας. Στη νέα του γενιά δέχθηκε αρκετές αισθητικές αλλαγές, ενώ ταυτόχρονα εξηλεκτρίστηκε από τη βασική του έκδοση, όπως αυτή που βρέθηκε στα χέρια μας.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Η πρώτη μας γνωριμία μαζί του έγινε στην hatchback έκδοση αμαξώματος και στο εμπρός τμήμα «πρωταγωνιστεί» η μεγάλη, τραπεζοειδής εισαγωγή αέρα, οι έντονες νευρώσεις στο καπό και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Νέα λεπτότερα LED φωτιστικά σώματα συναντάμε και στο πίσω μέρος, ενώ οι διαστάσεις του αμαξώματος κυμαίνονται περίπου στα ίδια επίπεδα, με το μήκος να αγγίζει τα 4.343 χλστ.

Εσωτερικό: Με έμφαση στην ποιότητα
Ένα από τα στοιχεία που έκανε το Audi A3 ιδιαίτερα ξεχωριστό είναι η κορυφαία ποιότητα και η «premium» αίσθηση που δημιουργεί το εσωτερικό, ενώ στην προκειμένη περίπτωση έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και στο τεχνολογικό υπόβαθρο. Το σύνολο των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κορυφαία, ενώ ένα από τα πιο εντυπωσιακά νέα στοιχεία είναι η τοποθέτηση των αεραγωγών του οδηγού γύρω από τον πίνακα οργάνων, δημιουργώντας ένα «κλειστό» cockpit. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό και το μέγεθός του αγγίζει τις 10,25 ίντσες, ενώ από την κεντρική κονσόλα δεν απουσιάζει η ευανάγνωστη οθόνη αφής μεγέθους 10,1 ιντσών για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών. Όσον αφορά στους χώρους των επιβατών, κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη γενιά και θα ικανοποιήσουν άνετα τις ανάγκες μίας τετραμελούς οικογένειας. Τέλος ο χώρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα καλοσχηματισμένος και ο όγκος του αγγίζει τα 380 λτ.



Κινητήρας: Εξηλεκτρισμένος 1000άρης 110 ίππων
Κάτω από το καπό του Audi A3 της δοκιμής μας βρίσκεται ο «entry level», τρικύλινδρος κινητήρας της εταιρείας, ο οποίος πλέον αποδίδει 110 ίππους και 180 Nm ροπής. Για να επιτευχθούν αυτές η τιμές, πέρα από σύστημα υπερπλήρωσης, ο TFSI των 999 κ.εκ. συνοδεύεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V, ενώ η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με έξι σχέσεις. Ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλλει τόσο στη μείωση της κατανάλωσης, όσο και στις εκπομπές ρύπων. Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία (κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. είδαμε στη διάρκεια της δοκιμής) και οι εκπομπές CO2 στα 124 γρ./χλμ. Κάπως έτσι το αμάξωμα των 1.355 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και η τελική ταχύτητα ξεπερνά οριακά τα 200 χλμ./ώρα.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε