autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Κινητήρας: Κορυφαία οικονομία και επιδόσεις
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας: Κορυφαία οικονομία και επιδόσεις

Διαβάστηκε από 29254 αναγνώστες - 8/11/2021

 Όπως συμβαίνει σε κάθε Plug-In υβριδικό μοντέλο, έτσι και το SEAT Leon καταφέρνει να διακρίνεται για τις εξαιρετικές του επιδόσεις χωρίς να έχει υψηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1.395 κ.εκ., ο οποίος είναι υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 150 ίππους. Σε συνδυασμό, όμως, με την ύπαρξη ηλεκτροκινητήρα, η συνδυαστική ισχύς εκτοξεύεται στους 204 ίππους και η ροπή στα 350 Nm. Έτσι, το αμάξωμα που αγγίζει τα 1.600 κιλά, είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 7,7 δλ. Όσον αφορά στην ηλεκτρική αυτονομία, η SEAT αναφέρει ότι είναι εφικτό να διανύσει κανείς έως 60 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης και για τα πρώτα 100 χλμ. με πλήρως φορτισμένη μπαταρία μειώνουν την κατανάλωση στα μόλις 1.1-1.3 λτ. (εργοστασιακή τιμή). Στη διάρκεια της δοκιμής, διαπιστώσαμε ότι είναι εφικτό να επιτευχθεί ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. και μία μέση κατανάλωση έως 4 λτ./100 χλμ. Βέβαια, μόλις η μπαταρία αδειάσει, όπως είναι λογικό η μέση τιμή αυξάνεται στα περίπου 6 λτ./100 χλμ., ενώ η πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 6 ώρες σε συμβατική, οικιακή πηγή και κάτι παραπάνω από 3,5 ώρες στο wallbox.

Κοινοποίησέ το »


Στον δρόμο: «Sportive» αίσθηση παρά το αυξημένο βάρος
Είναι ήδη γνωστό ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο σε ένα Plug-In υβριδικό μοντέλο δεν είναι κάποιο άλλο πέρα από το αυξημένο βάρος. Το ίδιο ισχύει και στη περίπτωση του Leon PHEV, το οποίο όπως αναφέραμε κυμαίνεται κοντά στα 1.600 κιλά, ωστόσο φαίνεται ότι κάτι τέτοιο δεν απαγορεύει στον οδηγό να κινηθεί και με πιο σβέλτο ρυθμό. Το τιμόνι προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση, οι αλλαγές στο εξάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι ακαριαίες, ενώ θερμικός κινητήρας και ηλεκτρικό μοτέρ συνδυάζονται υποδειγματικά. Η ανάρτηση λειτουργεί πολύ καλά, ενώ η σφικτή της ρύθμιση σε συνδυασμό με τις ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ενδεχομένως να δημιουργήσει κάποιες «ανησυχίες» σε κακοτράχαλες διαδρομές.



Λόγω της προωθητικής ενέργειας της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, η τιμή του Plug-In υβριδικού SEAT Leon ξεκινά από τα 31.790 ευρώ στην έκδοση «Xcellence», ενώ στην ίδια τιμή προσφέρεται και η έκδοση του αυτοκινήτου δοκιμής (έκδοση FR). Εννοείται ότι τέλη κυκλοφορίας δεν υφίστανται, αφού οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα μόλις 27 γρ./χλμ.

Συμπέρασμα
Τα Plug-In υβριδικά μοντέλα έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις λόγω του συνδυασμού επιδόσεων και οικονομίας. Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση του SEAT Leon PHEV, το οποίο μάλιστα προσφέρεται σε μία τιμή που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί άκρως δελεαστική.

ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει

Κοινοποίησέ το »