Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στον δρόμο: Όσο σπορ πρέπει

19/11/2020

Μπορεί η εμφάνιση τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά να παραπέμπει σε ένα hatchback μοντέλο με άκρως «sportive» χαρακτήρα, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική, χωρίς αυτό να είναι αρνητικό. Η Toyota Corolla καταφέρνει με έναν αποτελεσματικό τρόπο να συνδυάζει τον επιθετικό της χαρακτήρα, με την άνεση. Το τιμόνι είναι ακριβές στον χειρισμό και παρέχει εξαιρετική πληροφόρηση, αλλά η ρύθμιση της ανάρτησης έχει γίνει με τέτοιον τρόπο ώστε να παρέχει εξαιρετική άνεση. Αποσβένει υποδειγματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εμφανίζονται έντονες κλίσεις στο αμάξωμα σε απότομες αλλαγές πορείας. Ο κινητήρας προσφέρει απλόχερα δύναμη σε όλο το εύρος των στροφών και η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς με το αναβαθμισμένο e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης.

Η επίσημη τιμή λιανικής για το Toyota Corolla HSD 2.0 ξεκινά από τα 25.660 ευρώ. Για την απόκτηση της έκδοσης Sport, σαν αυτή του αυτοκινήτου δοκιμής, η τιμή αυξάνεται στα 29.780 ευρώ. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα διακρίνεται για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Για το αυτοκίνητο της δοκιμής με τον 2λιτρο κινητήρα και το e-CVT, η ιαπωνική φίρμα ανακοινώνει εκπομπές CO2 της τάξης των 89 γρ./χλμ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το αυτοκίνητο απαλλάσσεται από το κόστος των τελών κυκλοφορίας.



Συμπέρασμα
Στην έκδοση Sport, η νέα Toyota Corolla διαθέτει μία εμφάνιση που εντυπωσιάζει και ταυτόχρονα παραμένει άνετη στην καθημερινή χρήση. Το υβριδικό σύνολο καταφέρνει να προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις που δεν συνοδεύονται από αντίστοιχες ανάγκες σε καύσιμο.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει