autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Επιδόσεις

Διαβάστηκε από 10055 αναγνώστες - 17/11/2020

Ο γνωστός μας turbo βενζινοκινητήρας των 1.33 λίτρων βρήκε θέση κάτω από το καπό του X-Trail με την απόδοση να βρίσκεται στους 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 270 ΝΜ από τις 1.800 έως τις 3.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 7αρι DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις γραμμικές επιταχύνσεις να είναι το βασικό προσόν του. Το X-Trail επιταχύνει σβέλτα από στάση ενώ οι ρεπρίζ στοιχειοθετούν ένα ζωηρό σύνολο που μπορεί να προσπεράσει με άνεση και να κινηθεί με μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.


 
Οδική συμπεριφορά
Σε λακκούβες, σαμαράκια και έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος, το αυτί του X-Trail δεν ιδρώνει ούτε κατά διάνοια. Οι άνετες μετακινήσεις είναι ο λόγος ύπαρξης του και το καταφέρνει καταπίνοντας ότι βρεθεί στο διάβα του. Ο κινητήρας σε συνδυασμό με το κιβώτιο δίνουν στον οδηγό το έναυσμα για να ανεβάσει ρυθμούς και παρόλο που δεν είναι μέσα στις άμεσες προτεραιότητες του δεν αρνείται να υπακούσει. Σε αστικό περιβάλλον και σε ταξίδια απολαμβάνεις όσα εκπορεύονται από την κατηγορία που ανήκει, με το αυτόματο κιβώτιο να λειτουργεί ως επιπρόσθετο μέτρο άνεσης.

Συμπέρασμα
Πως μπορείς να αγνοήσεις ένα SUV μοντέλο με ζωντανό κινητήρα, αξιοπρεπέστατο εξοπλισμό και προσιτή τιμή; Το Nissan X-Trail παίζει δυνατά στην κατηγορία του και αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση που δεν κάνει παραχωρήσεις.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει