Το αυτοκίνητο της δοκιμής, όπως και όλα τα VW ID.3 για την ώρα, εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 204 ίππους και 310 Nm ροπής. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 58 kWh και η γερμανική φίρμα ανακοινώνει αυτονομία της τάξης των 420 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης είδαμε ότι είναι εφικτό να διανύσει κανείς μία απόσταση της τάξης των 400 χιλιομέτρων, ειδικά με την επιλογή «B» στο αυτόματο κιβώτιο που ενεργοποιεί την ανάκτηση ενέργειας. Για μία πλήρη φόρτιση σε wallbox, το οποίο για την ώρα παρέχεται δωρεάν από την VW, απαιτείται χρονικό διάστημα που ξεπερνά οριακά τις έξι ώρες. Ωστόσο, σε ταχυφορτιστή 100 kW, 35 λεπτά της ώρας αρκούν ώστε η μπαταρία να φτάσει στο 80%. Αυτή τη στιγμή, είναι διαθέσιμη και ακόμα μία έκδοση με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα. Ονομάζεται ID.3 ProS και εξοπλίζεται με μπαταρία αυξημένης ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh, με αποτέλεσμα η αυτονομία να αυξάνεται στα 549 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP.
Αεροδυναμική: Το κλειδί για μεγάλη αυτονομία
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που επιτρέπουν στο VW ID.3 να κινείται για περίπου 400 χιλιόμετρα με ηλεκτρική ενέργεια, είναι η εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει από τους μηχανικούς της γερμανικής εταιρείας σε επίπεδο αεροδυναμικής. Όπως βλέπουμε, οι εμπρός κολώνες του οχήματος είναι αρκετά κεκλιμένες, ενώ στο πλαϊνό άκρο του εμπρός μέρους υπάρχει οπή που ανοίγει μόνο όταν υπάρχουν αυξημένες ανάγκες για ψύξη της μονάδας ισχύος. Παρομοίως, στο πίσω μέρος συναντάμε μία ενσωματωμένη στο αμάξωμα αεροτομή, αλλά και τον διαχύτη στο κάτω μέρος. Αυτά, και ακόμα περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα, επέτρεψαν τη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) στο 0,27. Το αποτέλεσμα, πέρα από αύξηση της αυτονομίας, είναι και η μείωση των αεροδυναμικών θορύβων στο εσωτερικό του οχήματος.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr