Ένα πισωκίνητο VW

Διαβάστηκε από 1180 αναγνώστες - 20/11/2020

Πληθώρα συστημάτων ασφαλείας
Ένα αρκετά πλούσιο πακέτο συστημάτων ασφαλείας συνοδεύει το VW ID.3 από την βασική έκδοση. Το σύστημα διατήρησης λωρίδας LaneAssist βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό και εμποδίζει το αυτοκίνητο να διασχίσει ακούσια την διαχωριστική γραμμή του δρόμου. Επιπλέον, χρήσιμο βοήθημα είναι το FrontAssist, το οποίο λειτουργεί μέσω κάμερας πολλαπλών λειτουργιών που «σκανάρει» την εμπρός περιοχή με σκοπό να αποφευχθεί κάποια επικείμενη σύγκρουση. ¶λλη μία χρήσιμη παροχή είναι η αυτόματη πέδηση του συστήματος ελέγχου απόστασης στάθμευσης. Έτσι, το ID.3 έχει την ικανότητα να φρενάρει αυτόματα προκειμένου να αποφευχθούν μικροσυγκρούσεις. Τέλος, αξίζει να τονίσουμε ότι πέρα από τα στάνταρ συστήματα ασφαλείας, προαιρετικά μπορεί να επιλεχθεί το EmergencyAssist. Το εν λόγω σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιβραδύνει μέχρι την ακινησία, αν κάτι τέτοιο δε μπορεί να γίνει από τον οδηγό. Εάν είναι εφικτό, οδηγεί επίσης το VW ID.3 στην άκρη του δρόμου.



Στην πράξη: Ένα πισωκίνητο VW
Μπορεί να ακούγεται οξύμωρο, αλλά το VW ID.3 περνά όλη του την ισχύ στον πίσω άξονα. Ασφαλώς, αυτό το στοιχείο δεν το κατατάσσει αυτομάτως στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων. Μπορεί το χαμηλό κέντρο βάρους, η άριστη κατανομή στους δύο άξονες και το εξαιρετικό κράτημα των ειδικά μελετημένων ελαστικών της Goodyear να αφήνει άριστες εντυπώσεις, αλλά το ID.3 είναι ένα αυτοκίνητο που δίνει έμφαση στις άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις. Η ανάρτηση αποσβένει τις ανωμαλίες υποδειγματικά και το σύστημα πέδησης αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις. Η ορατότητα από τα τζάμια με τις μεγάλες επιφάνειες, αλλά και ο κύκλος στροφής που παραπέμπει σε αυτοκίνητο πόλης, κάνουν το VW ID.3 ιδιαίτερα ευχάριστο σε αστικό περιβάλλον. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα παράγεται από το VW ID.3 ένας διακριτικός ήχος, ώστε να προειδοποιεί τους πεζούς. Τέλος, επιλέγοντας την ανάκτηση ενέργειας («B» στον επιλογέα), ο οδηγός χρειάζεται να πιέσει λιγότερο το φρένο. Αυτό συμβαίνει διότι, αφήνοντας το γκάζι είναι εφικτή μία μείωση της ταχύτητας με επιβράδυνση 0,3G.

Συμπέρασμα
Το VW ID.3 ήρθε για να αποδείξει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον εδώ. Η εμπειρία που θα αποκομίσει κανείς πίσω από το τιμόνι του είναι θετική. Η αθόρυβη λειτουργία, συναρτήσει της εξαιρετικής ανάρτησης και των μεγάλων χώρων, δημιουργούν τον τέλειο συνδυασμό για αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις. Ταυτόχρονα, η ισχύς του κινητήρα είναι κάτι παραπάνω από επαρκής (0-100 χλμ./ώρα σε 7,3"), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα.

Η τιμή του αμιγώς ηλεκτρικού VW ID.3 ξεκινά από τα 39.600 ευρώ. Ωστόσο, με την κρατική επιδότηση, η τιμή εκκίνησης μειώνεται στα 34.810 ευρώ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει