Το Leon αποτελούσε πάντα το μεγάλο στοίχημα της Seat, κυρίως λόγω της τεράστιας εμπορικής του επιτυχίας. Όλα ξεκίνησαν πίσω στο 1999 και πλέον λανσαρίστηκε αισίως η τέταρτη γενιά του. Με περισσότερες από 2,2 εκατ. πωλήσεις στην «πλάτη» του, το νέο Seat Leon επανέρχεται πλήρως ανανεωμένο. Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo, η οποία προσφέρει βελτιωμένους χώρους, ενώ για πρώτη φορά εξοπλίζεται και με ήπια υβριδική τεχνολογία. Η εν λόγω έκδοση βρέθηκε στα χέρια μας ήρθε η ώρα να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Ας γνωρίσουμε καλύτερα το SEAT Leon FR mHEV.
Εξωτερικά, η τέταρτη γενιά διακρίνεται για το έντονα «sportive» ύφος της, ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί σημαντικά συγκριτικά με το παρελθόν, ενώ το μήκος έχει αυξηθεί φτάνοντας αισίως στα 4.642 χλστ. (93 χλστ). Το καπό έχει μεγαλώσει σε σχέση με το παρελθόν, ενώ στην περίπτωση της έκδοσης δοκιμής οι καθρέφτες είναι σκουρόχρωμοι. Εντυπωσιακό στοιχείο είναι ασφαλώς και τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται με μία Led λωρίδα, η οποία εκτείνεται σε όλο το πλάτος του πίσω μέρους. Όσον, αφορά το Seat Leon FR mHEV, το κερασάκι στην τούρτα είναι οι εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών.
Αναβαθμίστηκε ποιοτικά
Σημαντική αναβάθμιση υπήρξε και στο εσωτερικό του νέου Seat Leon, το οποίο διακρίνεται για τα μαλακά πλαστικά στις περισσότερες επιφάνειες. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει μία οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών, η οποία είναι αρκετά εύκολη στη χρήση, ενώ τα φυσικά κουμπιά διευκολύνουν σημαντικά την χρήση, ειδικά κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Μέσω του συστήματος infotainment, εκτός των άλλων, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει και τον κρυφό φωτισμό που δημιουργεί ένα όμορφο κλίμα στις βραδινές ώρες. Πίσω από το τιμόνι, εκτός των paddles του αυτόματου DSG κιβωτίου ταχυτήτων, συναντάμε και το περίφημο «digital cockpit», τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που παρέχει κάθε πληροφορία στον οδηγό και το μέγεθος του είναι 10,25 ίντσες. Οι εσωτερικοί χώροι που προσφέρει η νέα πλατφόρμα είναι σημαντικά μεγαλύτεροι, μιας και το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 50 χλστ., ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών παραμένει στα 380 λτ., όπως και στην προηγούμενη γενιά. Τέλος, στην περίπτωση της έκδοσης FR, οι κόκκινες ραφές σε τιμόνι και καθίσματα, αλλά και τα λογότυπα σε τιμόνι και μαρσπιέ, δίνουν έναν ξεχωριστό τόνο.
Κινητήρας: Ήπια υβριδική τεχνολογία και 150 ίπποι
Η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Είναι υπερτροφοδοτούμενος, η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.498 κ.εκ. και, σε συνδυασμό με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, η ισχύς αγγίζει τους 150 ίππους και η ροπή τα 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Πέρα από τις ικανοποιητικές επιδόσεις, ο 1.5 TSI καταφέρνει να πετυχαίνει καλή μέση κατανάλωση λόγω της λειτουργίας coasting, όπου η περιστροφή του κινητήρα διακόπτεται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Στη διάρκεια της δοκιμής, είδαμε τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται κοντά στα 8λτ./100 χλμ., αλλά σε υπεραστικό περιβάλλον η λειτουργία coasting και η μακριά 7η σχέση του κιβωτίου μπορεί να μειώσει περαιτέρω τη μέση τιμή. Τέλος, τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8,6 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 216 χλμ./ώρα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr