Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στον δρόμο: Διατηρεί τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα

Διαβάστηκε από 24090 αναγνώστες - 16/6/2020

Το Seat Leon είναι ένα αυτοκίνητο που ανέκαθεν διέθετε τα χαρακτηριστικά εκείνα που γοητεύουν του λάτρεις της οδήγησης. Το ίδιο ισχύει και στην τέταρτη γενιά, της οποίας η «sportive» φιλοσοφία δεν περιορίζεται μόνο στην εξωτερική εμφάνιση. Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης βενζίνης που βρέθηκε στα χέρια μας στην έκδοση FR, το μικρομεσαίο μοντέλο της Seat «ξεδιπλώνει» όλα εκείνα τα στοιχεία που αναζητά ο οδηγός. Η δύναμη του κινητήρα αποδεικνύεται επαρκής, ώστε να κινηθεί κανείς με πιο σβέλτο ρυθμό, ενώ σε αυτό συμβάλλει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η ακαμψία που προσφέρει η πλατφόρμα MQB Evo είναι αξιοσημείωτη, στην περίπτωση της έκδοσης FR η ανάρτηση είναι σημαντικά πιο σφικτή και εξακολουθεί να απουσιάζει υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Σε συνδυασμό με τις ζάντες μεγέθους 18 ιντσών, η απόσβεση των ανωμαλιών δε γίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά οι κλίσεις του αμαξώματος λάμπουν διά της απουσίας τους. Τα ακούραστα φρένα και το ελαφρύ αλλά ακριβές σύστημα διεύθυνσης έρχονται να ολοκληρώσουν την πολύ καλή δυναμική συμπεριφορά της τέταρτης γενιάς Seat Leon.



Η τιμή του ήπια υβριδικού Seat Leon με τους 150 ίππους ξεκινά από τα 23.790 ευρώ στην έκδοση «Style». Για την απόκτηση της FR έκδοσης, η τιμή αυξάνεται στα 25.290 ευρώ και για την FR Plus στα 26.490 ευρώ. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι εκπομπές ρύπων είναι 112 γρ./χλμ., συνεπώς το ήπια υβριδικό Seat Leon δεν απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Συμπέρασμα
Το νέο Seat Leon έρχεται με μία άκρως ενδιαφέρουσα σχεδίαση, ενώ η νέα πλατφόρμα δημιουργεί μεγαλύτερους χώρους. Η εντύπωση που αφήνει σε όποιον βρεθεί πίσω από το τιμόνι του είναι κάτι παραπάνω από θετική, ενδεχομένως μία πιο άνετη ρύθμιση της ανάρτησης και η προσθήκη πολλαπλών συνδέσμων να τελειοποιούσαν την συνολική του εικόνα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει