Ναι μπορεί να ακούγεται παράδοξο καθώς ο 1.400άρης Boosterjet έχασε 11 ίππους, (πλέον στους 129) όμως είναι αποδοτικότερος και οικονομικότερο από πριν. Την διαφορά κάνει το 48βολτο σύστημα το οποίο δίνει boost στις επιταχύνσεις ενισχύοντας την ροπή των 235 Nm με το σύνολο να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις όπως το 0-100 στα 8.7δευτ. Μάλιστα το ηλεκτρικό κύκλωμα αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, έναν ηλεκτροκινητήρα ISG που όπως είπαμε υποβοηθά το θερμικό μοτέρ καθώς και έναν μετατροπέα ρεύματος. Το εντυπωσιακό με όλα τα παραπάνω είναι πως οδηγός και επιβάτες δεν καταλαβαίνουν το παραμικρό στην χρήση τόσων συστημάτων, καθώς όλα γίνονται αθόρυβα, αστραπιαία και στο παρασκήνιο, με απόλυτα κερδισμένο την κατανάλωση που κυμαίνεται στα 7λτ./100χλμ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr