autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Έχασε 11 ίππους, κέρδισε σε οικονομία

Διαβάστηκε από 9401 αναγνώστες - 16/8/2021

Ναι μπορεί να ακούγεται παράδοξο καθώς ο 1.400άρης Boosterjet έχασε 11 ίππους, (πλέον στους 129) όμως είναι αποδοτικότερος και οικονομικότερο από πριν. Την διαφορά κάνει το 48βολτο σύστημα το οποίο δίνει boost στις επιταχύνσεις ενισχύοντας την ροπή των 235 Nm με το σύνολο να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις όπως το 0-100 στα 8.7δευτ. Μάλιστα το ηλεκτρικό κύκλωμα αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, έναν ηλεκτροκινητήρα ISG που όπως είπαμε υποβοηθά το θερμικό μοτέρ καθώς και έναν μετατροπέα ρεύματος. Το εντυπωσιακό με όλα τα παραπάνω είναι πως οδηγός και επιβάτες δεν καταλαβαίνουν το παραμικρό στην χρήση τόσων συστημάτων, καθώς όλα γίνονται αθόρυβα, αστραπιαία και στο παρασκήνιο, με απόλυτα κερδισμένο την κατανάλωση που κυμαίνεται στα 7λτ./100χλμ.

Kοινοποίησε το »




Πραγματικό off road μοντέλο
Μπορεί το αυτοκίνητο της δοκιμής να μην είναι τετρακίνητο, αλλά καταφέρνει να δικαιολογεί πλήρως τη φήμη του ως ένα all around πολυεργαλείο. Αρχικά, στις αστικές μετακινήσεις και εντός πόλης τα καταφέρνει περίφημα με τη μαλακή ανάρτηση να αποσβένει τις ανωμαλίες πολύ καλά, την ώρα που η ευκολία στην χρήση είναι εντυπωσιακή με αποκορύφωμα τον κύκλο στροφής των 10.4μ. Δεν θα ξεχωρίσει σε κάποιον αστικό και ασφάλτινο τομέα, χωρίς όμως και να υστερεί πουθενά. Παρά την απουσία της τετρακίνησης αυτοκίνητο καταφέρνει να συμπεριφερθεί άψογα τόσο σε ασφάλτινα όσο και σε χωμάτινα τερέν, αποπληρώνοντας πλήρως τον χαρακτηρισμό… πολυεργαλείο.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »