Αισιόδοξη ματιά και γαλλική φινέτσα παρουσιάζει στην πράξη το ανανεωμένο Citroen C3, το οποίο φροντίζει να συνδυάζει το design με το προσιτό κόστος.
Το ανανεωμένο C3, στα πρότυπα των σύγχρονων επιταγών, αποκτά funky και νεανικό χαρακτήρα. Μιας και το C3 του 2016, ο προκάτοχος δηλαδή, ήταν αγαπημένη και κορυφαία εμπορική επιλογή, δεν υπήρχαν περιθώρια για εκπτώσεις.
Σχεδίαση: Φρέσκο design
Σχεδιαστικά, η πιο σημαντική αλλαγή έχει γίνει στο μπροστινό μέρος, που αντλεί έμπνευση από το Cxeprience concept του 2016. Από το σήμα της εταιρείας στην μάσκα ξεκινούν 2 γραμμές από χρώμιο που αγκαλιάζουν τα φωτιστικά σώματα, ενώ η γρίλια έχει αποκτήσει πιο οβάλ σχήμα. New entry τα 3D πίσω φωτιστικά σώματα, με το λογότυπο της εταιρείας στην πίσω πλευρά του αυτοκινήτου να διακρίνεται για το γυαλιστερό μαύρο χρώμα του. Η ποικιλία χρωμάτων που διαθέτει το Citroën C3 ικανοποιεί τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού πελάτη όσον αφορά στην έννοια της εξατομίκευσης, εξασφαλίζοντας συνολικά 97 χρωματισμούς για το εξωτερικό, συν άλλα 3 χρώματα για την οροφή του αυτοκινήτου και την καμπίνα.
Εσωτερικό: Αισθητική και άνεση
Ο σεβασμός τόσο στον οδηγό όσο και τους υπόλοιπους επιβάτες βρίσκει ανταπόκριση σε σημαντικό βαθμό και στον σχεδιασμό της καμπίνας του Citroën C3. Ειδικά η προσθήκη των Advanced Comfort καθισμάτων (από το C5 Aircross) αυξάνει την παρεχόμενη άνεση σε υπερθετικό βαθμό, ενώ και τα πίσω καθίσματα προσφέρουν άνετο ταξίδι για δύο άτομα με ψηλότερο του συνηθισμένου μέσο όρο ύψους, εξασφαλίζοντας στους επιβάτες και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα. Η καθιερωμένη στα αυτοκίνητα της σύγχρονης εποχής οθόνη αφής 7 ιντσών κυριαρχεί στο κέντρου του ταμπλό στο Citroën C3, με εγκατεστημένες όλες τις απαραίτητες εφαρμογές. Το Mirror screen εξασφαλίζει συμβατότητα με Android Auto, όσο και με το σύστημα Apple CarPlay, ενώ η συνδεσιμότητα αποτελείται από τα συστήματα Connect Assist, Connect Nav για την πλοήγηση και το Connect Play για το infotainment.