Κινητήρας-Επιδόσεις: Πρόθυμος ο κινητήρας στις ορέξεις του οδηγού
Το νέο Kuga έρχεται με κινητήρες για όλα τα γούστα και όλες τις ανάγκες. Η λίστα περιλαμβάνει βενζίνης, πετρελαίου, ήπια υβριδικούς αλλά και plug-in diesel. Το μοντέλο που δοκιμάζει εξοπλίζεται με τον 3κύλινδρο 1.500άρη Ecoboost απόδοσης 150 ίππων και 240 Nm ροπής από τις 1.600σ.α.λ. Οι τεχνολογίες που συγκεντρώνει το μοτέρ επάνω του γίνονται κατανοητές από τον τρόπο που «τραβάει» από τις πολύ χαμηλές στροφές, την ώρα που δεν φανερώνει στιγμή την 3κύλινδρη φύση του. Διαθέτει επιλογές παραμετροποίησης της οδήγησης ενώ οι επιδόσεις του μεταφράζονται σε 0-100 στα 9.4 δευτ., τελική κοντά στα 190χλμ.ώρα και μέση πραγματική κατανάλωση στα 8λτ./100χλμ.
Οδική συμπεριφορά: Ένα πραγματικά fun to drive μικρομεσαίο SUV
Ελαφρύτερο, φαρδύτερο και με νέα πλατφόρμα. Το συγκεκριμένο τρίπτυχο της επιτυχίας για το νέο Ford Kuga το κατατάσσει σε ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μικρομεσαία SUV. Καταφέρνει να δώσει πραγματικά τόνους σιγουριάς στον οδηγό, την ώρα που θα λέγαμε πως περισσότερο θυμίζει ένα υψηλό Focus παρά ένα μοντέλο της κατηγορίας του. Αρχοντική θέση οδήγησης, καλοδουλεμένη ανάρτηση και πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι δημιουργούν άριστη άνεση στο εσωτερικό, την ώρα που ο οδηγός του μπορεί να το πιέζει, και εκείνο να υπακούει. Ουδέτερο και με συγκρατημένες κλίσεις δημιουργεί ευχάριστες αντιδράσεις σε μία κατηγορία που συνήθως τις παραμερίζει με στόχο την υψηλότερη άνεση. Εδώ συνδυάζονται και τα δύο στον υπερθετικό βαθμό, ενώ για light χωμάτινες περιπέτειες, τα 190χλστ. απόστασης από το έδαφος θα τις επιτρέψουν με αρκετή άνεση.
Συμπέρασμα
Η νέα τρίτη γενιά του Kuga δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Τεχνολογικά άρτια με κινητήρες για κάθε ανάγκη και προσιτή τιμή, έχει κάθε δικαίωμα να ιδρώνει τους πρώτους της κατηγορίας. Τον λόγο τώρα έχει το αγοραστικό κοινό
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr