Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το νέο Honda CR-V των 184 ίππων

Διαβάστηκε από 5141 αναγνώστες - 4/6/2020

Ένα παγκόσμιο best seller όπως το Honda CR-V οφείλει να έχει διαθέσιμη και μία απόλυτη έκδοση. Μία έκδοση που θα συνδυάζει οικονομία, επιδόσεις, off road δυνατότητες αλλά και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Απολαύστε την!


Για πρώτη φορά, η 5η γενιά του μοντέλου αποκτά και υβριδική έκδοση που χαρίζει απλόχερα όλα τα παραπάνω, και όχι μόνο.
Δοκιμάζουμε την συγκεκριμένη υβριδική και τετρακίνητη έκδοση που διαθέτει συνδυαστική ισχύ 184 ίππων, 315 Nm ροπής, ενώ καταφέρνει μέση πραγματική κατανάλωση στα 7.1λτ./100χλμ.  Ας δούμε αναλυτικότερα τον συγκεκριμένο πράσινο γίγαντα.
 
Επιβλητικό και με αρκετή απόσταση από το έδαφος
Το 5ης γενιάς CR-V κράτησε το μήκος των 4.600 χλστ. ενώ αύξησε μεταξόνιο και πλάτος κατά 32 και 35 χλστ. αντίστοιχα. Σχεδιαστικά, ξεχωρίζει για τις πολύ έντονες νευρώσεις στο μεγάλο του καπό, ενώ οι θόλοι των τροχών είναι αισθητά μεγαλύτεροι. Η μάσκα με τη σειρά της ακολουθεί τη νέα επιθετική σχεδίαση της εταιρίας, η οποία αυτή τη φορά κρύβει μαεστρικά τις ενεργές γρίλιες. Από πίσω οι δύο απολήξεις της εξάτμισης και το λογότυπο AWD κλέβουν την παράσταση και όπως καταλαβαίνετε, καμία σχεδιαστική πινελιά δεν μαρτυρά πως πρόκειται για την υβριδική έκδοση, εκτός από την επιγραφή «HYBRID».



Εσωτερικό – Χώροι: Ξύλινες επενδύσεις και μπουτόν αντί για λεβιέ
Το εσωτερικό του CR-V δημιουργεί μία ήσυχη και άνετη ατμόσφαιρα, καθώς εκτός από την έκδηλη ευρυχωρία, σχεδιαστικό highlight αποτελούν οι ξύλινες επενδύσεις που εντυπωσιάζουν. Γενικότερα έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά υλικά, ενώ βρίσκεται η απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε κομψότητα και τεχνολογίες, καθώς το ψηφιακό πάνελ αλλά και η κεντρική οθόνη συστήματος εναρμονίζονται τέλεια με το σύνολο. Στη συγκεκριμένη έκδοση μοναδική αλλαγή αποτελεί η κεντρική κονσόλα στην οποία ο επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από τα μπουτον Drive – Park – Neutral και Reverse, κάτι που θα δείτε πιο καθαρά και στις φωτογραφίες. Στον τομέα των χώρων, 5 ενήλικες ανεξαρτήτως ύψους θα ταξιδέψουν με ζηλευτή άνεση, καθώς το υβριδικό σύστημα «ακούμπησε» μόνο τον χώρο αποσκευών, ο οποίος από τα 561λτ. πλέον μετριέται στα 497λτ.



Η υβριδική του τεχνολογία εντυπωσιάζει
Η Honda έδωσε ρέστα σε ότι αφορά το υβριδικό σύνολο του CR-V εφαρμόζοντας τη τεχνολογία i-MMD. Η συγκεκριμένη επιλέγει αυτόματα ανάμεσα σε EV Drive ( όπου η μπαταρία παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα με αυτονομία 2χλμ.), σε Hybrid Drive ( όπου ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στη γεννήτρια) και σε Engine Drive όπου η ενέργεια από τον βενζινοκινητήρα πηγαίνει κατευθείαν στους τροχούς. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το νέο σοφιστικέ σύστημα κιβωτίου το οποίο λειτουργεί σαν κλασικό CVT, χωρίς όμως το αντίστοιχο βουητό, φτιάχνουν ένα ευχάριστο και υπερσύγχρονο σύνολο. Με πιο απλά λόγια, το αυτοκίνητο κάνει το 90% της οδήγησης από μόνο του, επιλέγοντας πάντα πηγή ενέργειας αλλά και «σχέση» στο κιβώτιο με απώτερο σκοπό την μεγαλύτερη οικονομία.   





 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις