Κινητήρας –επιδόσεις: Εντυπωσιακά οικονομικό χωρίς να του λείπει το γκάζι
Την καρδιά του συγκεκριμένου CR-V αποτελούν ένα διλιτρος βενζινοκινητήρας, ένας ηλεκτροκινητήρας και ένα μοτέρ-γεννήτρια. Αποτέλεσμα του συνδυασμού όλων των παραπάνω είναι 184 ίπποι αλλά και 315 Nm ροπής που θα καταφέρουν να κινήσουν το επιβλητικό σύνολο άκρως οικονομικά αλλά και αποδοτικά. Αυτό αποδεικνύουν και οι μετρήσεις, καθώς το βάρους 1.672 κιλών μοντέλο πετυχαίνει το 0-100 σε 8.9 δευτ. και μέση πραγματική κατανάλωση στα 7.1λτ./100χλμ. Πιο εντυπωσιακή όμως από όλα, είναι η πολιτισμένη λειτουργία του συνόλου, καθώς η εναλλαγή στη λειτουργία των κινητήριων μονάδων είναι εντελώς ανεπαίσθητη.
Οδική συμπεριφορά: ¶νετο αλλά και ιδιαίτερα σταθερό για τον όγκο του
Το Honda CR-V είναι ένα μοντέλο που καταφέρνει να χρησιμοποιήσει το βάρος υπέρ του και να προσφέρει στον οδηγό σιγουριά και περιορισμένες κλίσεις. Εντός πόλης, οι λεπτότερες μπροστινές κολώνες, η κάμερα οπισθοπορείας και φυσικά το νέο CVT κιβώτιο κάνουν την οδήγηση του παιχνιδάκι, ενώ στον ανοικτό δρόμο η ηχομόνωση είναι εκπληκτική. Από κει και πέρα, η ανάρτηση μαζί με τα φαρδιά στο προφίλ ελαστικά, αποσβένουν τις ανωμαλίες σε σημείο να μην νιώσει κανείς από τους 5 το παραμικρό, ενώ δεν ξεχνάμε προς πρόκειται για ένα 4κίνητο μοντέλο με απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 200χλστ. Ο συνδυασμός αυτών των δύο εξασφαλίζουν απροβλημάτιστη κίνηση σε off road διαδρομές ακόμα και σε ιδιαίτερα δύσβατα μονοπάτια.
Συμπέρασμα
Τεχνολογικά άψογο και μηχανολογικά εξαιρετικό. Η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου δίνει στο πιάτο χαμηλή κατανάλωση, off road δυνατότητες αλλά και ανέσεις για 5 ενήλικες. Γι αυτό όμως ζητάει και 44.650 ευρώ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr