Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στην πράξη: Ανετο και στιβαρό

Διαβάστηκε από 6469 αναγνώστες - 27/12/2020

Στα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας, το αγοραστικό κοινό αναζητά ένα σύνολο που θα ικανοποιεί τόσο σε αστικό περιβάλλον, όσο και στα ταξίδια. Το νέο Hyundai i20 τα καταφέρνει και στις δύο περιπτώσεις εξίσου καλά. Εντός πόλης, ο οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος από τον τρόπο με τον οποίο η ανάρτηση απορροφά τους κραδασμούς και την ευελιξία που προσφέρει το αμάξωμα. Η θέση οδήγησης και η ορατότητα παραμένουν σε ικανοποιητικό επίπεδο. Η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από το κιβώτιο ταχυτήτων είναι θετική, ωστόσο η απουσία της έκτης σχέσης γίνεται αισθητή, ειδικά όταν το Hyundai i20 κινείται με ταχύτερο ρυθμό. Όσον αφορά στον κινητήρα, καταφέρνει να κινεί απλά αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο και σε καμία περίπτωση δε θα ενθουσιάσει με τη δύναμή του. Τα φρένα αφήνουν θετική εντύπωση, παρόλο που η έκδοση της δοκιμής μας διαθέτει ταμπούρα στον πίσω άξονα. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε την ύπαρξη λαμπτήρων αλογόνου και στις δύο σκάλες στα εμπρός φωτιστικά σώματα, με τα φώτα ημέρας να φέρουν τεχνολογία LED. Η Hyundai επέλεξε να εξοπλίσει μόνο την κορυφαία έκδοση (Distinctive) με πλήρη φώτα LED εμπρός.



Η τιμή της τρίτης γενιάς Hyundai i20 ξεκινά από τα 12.990 ευρώ στη βασικότερη έκδοση με την έκπτωση της Hyundai. Για το αυτοκίνητο της δοκιμής, το οποίο εξοπλίζεται με το πακέτο «Premium» και τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λτ., η τιμή πώλησης αυξάνεται στα 14.690 ευρώ. Οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 116-120 γρ./χλμ. (πρότυπο NEDC), συνεπώς το Hyundai i20 δεν απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
 
Συμπέρασμα
Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα σύνολο που βελτιώθηκε σχεδόν σε κάθε τομέα και ήρθε να «πρωταγωνιστήσει» και πάλι στην κατηγορία των supermini. Βέβαια, αυτή τη φορά απέκτησε έναν πιο «άγριο» χαρακτήρα προσφέροντας παράλληλα άπλετους χώρους και ικανοποιητικό εξοπλισμό έναντι του ανταγωνισμού.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει