Σηκώνοντας το καπό του Kia Stonic συναντάμε τον 1.000άρη 3κύλινδρο, turbo (με άμεσο ψεκασμό) κινητήρα απόδοσης 120 ίππων και 172 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, πετυχαίνει αρκετά καλές επιδόσεις όπως το 0-100 σε μόλις 9.8 και τελική στα 184χλμ. κρατώντας παράλληλα την κατανάλωση σε πολύ καλά επίπεδα. Παρά τα 5 λτ. που υπόσχεται η εταιρία, μετρήσαμε 6.7 λτ./100χλμ. δίνοντας και πάλι τα συγχαρητήρια στο Kia Stonic. Πρέπει να αναφέρουμε πως όσο ανεβαίνουν οι στροφές ανάλογα ανεβαίνει αισθητά και ο θόρυβος του κινητήρα.
Ένα σπορτίφ χάτσμπακ
Οδηγώντας το κατακκόκινο Kia Stonic, αμέσως εκτιμάς το πραγματικά γρήγορο τιμόνι, το οποίο σε συνδυασμό με την ανταπόκριση του μπροστινού μέρους σε κάθε στροφή, επιτρέπουν στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Ένα ευέλικτο σύνολο, το οποίο συνδυάζεται και με εξαιρετικά φρένα και με μία αρκετά (για την κατηγορία) σφικτά ρυθμισμένη ανάρτηση. Βέβαια, η τελευταία με τη σειρά της, μπορεί να παρέχει καλύτερο στήσιμο, μα δεν καταφέρνει να φιλτράρει όλες τις εγκάρσιες ανωμαλίες επιτυχώς. Τα 183 χλστ. απόστασης από το έδαφος, είναι σε θέση να οδηγήσουν οδηγό και επιβάτες σε κάθε είδους πατημένη δασική ή χωμάτινη διαδρομή, εάν αναζητήσουν μία light off road διαδρομή.
Συμπέρασμα
Ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της αγοράς είναι το νέο Kia Stonic που χαρίζει σπορτίφ στιγμές, στηριζόμενο σε έναν μάχιμο κινητήρα και ένα πιο στιβαρό πλαίσιο. Προσπερνάμε μικρά εμπόδια όπως το μικρό πορτ-παγκάζ και αποφασίζουμε πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, αντάξιο της εποχής μας και της τιμής του.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr