Δοκιμάζουμε το νέο SEAT Arona Βενζίνης και Φυσικού αερίου
Διαβάστηκε από 5882 αναγνώστες - 9/7/2020
Η SEAT πρωτοπορεί και λανσάρει το πρώτο SUV παγκοσμίως που κινείται με βενζίνη και φυσικό αέριο. Το Arona TGI είναι εδώ και υπόσχεται έως και κατά 25% χαμηλότερες εκπομπές CO2, 95% λιγότερα οξείδια του αζώτου και 45% χαμηλότερα έξοδα καυσίμου, σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο.
Με κόστος στα 17.190 ευρώ, το νέο Seat Arona συνεργάζεται με τον γνωστό 3κύλινδρο TSI των 90 ίππων και έρχεται να δώσει το πιο οικονομικό πακέτο στην αγορά. Εκτός από το λογότυπο TGI στο πίσω μέρος, μη ψάξετε την παραμικρή διαφορά από ένα συμβατικό μοντέλο, γιατί δεν θα τη βρείτε. Μακρύ καπό σε συνδυασμό με έντονες ακμές και γωνιές συνθέτουν ένα όμορφο σύνολο, το οποίο παραπέμπει απευθείας στο Ibiza, με highlight την κυψελοειδής μάσκα. Αξια μνείας είναι τα εντυπωσιακά φώτα ημέρας με τεχνολογία LED που ταυτόχρονα γίνονται και φλας. Στο πίσω μέρος το μικρό SUV παραπέμπει περισσότερο στο μεγαλύτερο Ateca, όντας όμορφο και χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες.
Ο εσωτερικός διάκοσμος, όπως ακριβώς και η εξωτερική σχεδίαση, δεν επηρεάζεται στο ελάχιστο, από την CNG φύση του μοντέλου. Έτσι λοιπόν στο ταμπλό την παράσταση κλέβει η οθόνη 6.5 ιντσών που ρυθμίζει όλα τα περιφερειακά συστήματα του αυτοκινήτου, πλην του κλιματισμού, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και περιλαμβάνει μία δεύτερη στάθμη καυσίμου για τα επίπεδα CNG στην δεξαμενή. Στον τομέα των χώρων, οι επιβάτες δεν θα χάσουν εκατοστό από την άνεση τους, συγκριτικά με μία βενζινοκίνητη έκδοση, σε αντίθεση με το πορτ-παγκάζ που «πέφτει» στα 282λτ., διατηρώντας όμως άριστα εκμεταλλεύσιμο σχήμα.