Tο υβριδικό Honda Jazz καίει μόλις 4,5 λ/100 χλμ.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο υβριδικό Honda Jazz καίει μόλις 4,5 λ/100 χλμ.

Διαβάστηκε από 7203 αναγνώστες - 13/10/2021

Στην τέταρτη γενιά του, το Honda Jazz έρχεται με υβριδική τεχνολογία που μειώνει κατανάλωση και ρύπους, ενώ η πρακτικότητα του το κάνει να ξεχωρίζει στην κατηγορία των supermini. Το δοκιμάσαμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας!

Η γκάμα της Honda εξηλεκτρίζεται και αυτή η τακτική ακολουθήθηκε και στην περίπτωση του νέου Jazz Hybrid. Το ιαπωνικό supermini έφτασε αισίως στην τέταρτη γενιά του με κύρια χαρακτηριστικά την κορυφαία πρακτικότητα, τις διευρυμένες του διαστάσεις και ασφαλώς την υβριδική του τεχνολογία. Θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως το high tech «οικογενειακό» supermini, ας το γνωρίζουμε όμως πιο αναλυτικά.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Κοιτώντας την τέταρτη γενιά του Honda Jazz εξωτερικά είναι εμφανές ότι πρόκειται για μοντέλο που ξεχωρίζει. Το αμάξωμα ξεπερνά τα 4 μέτρα, ενώ σε σχέση με το παρελθόν έχει μειωθεί σημαντικά το ύψος, δίνοντας ένα εμφανώς πιο αεροδυναμικό σχήμα. Τα έντονα νεύρα απουσιάζουν, αφού σε κάθε επιφάνεια συναντάμε ήπιες καμπύλες και στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα. Τέλος, αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι έχει μειωθεί σημαντικά και το πάχος στις εμπρός κολώνες συγκριτικά με το παρελθόν.

Εσωτερικό: High tech και άκρως ευρύχωρο
Στην καμπίνα του νέου Honda Jazz συναντάμε στοιχεία που δε έχουμε συνηθίσει σε αυτοκίνητα της supermini κατηγορίας. Για παράδειγμα, στο πίσω μέρος υπάρχουν οι λεγόμενες «Magic Seats», οι οποίες αναδιπλώνονται ανάλογα με τις ανάγκες σε χώρους και ο συνολικός όγκος φόρτωσης μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.205 λτ. (304 λτ. στην κανονική θέση). Η πρακτικότητα συνεχίζεται με τις αμέτρητες θέσεις για μικροαντικείμενα, όπως για παράδειγμα η θήκη στο ταμπλό. Μία και αναφερθήκαμε στο ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα του νέου Honda Jazz Hybrid υπάρχει μία ευανάγνωστη οθόνη αφής Honda CONNECT μεγέθους 9 ιντσών, η οποία παρέχει εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες, ενώ δεν απουσιάζουν οι εφαρμογές Android Auto και Apple CarPlay. Παράλληλα, πίσω από το ομολογουμένως ιδιαίτερο τιμόνι υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους 7 ιντσών, από τον οποίο ο οδηγός ενημερώνεται σχετικά με τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος κίνησης e:HEV.



Κινητήρας: Υβριδικό σύστημα με κιβώτιο E-CVT

Εννοείται ότι μέρος του ιδιαίτερου χαρακτήρα της τέταρτης γενιάς Honda Jazz είναι το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. Κάτω από το καπό συναντάμε ένα τετρακύλινδρο θερμικό μοτέρ χωρητικότητας 1.498 κ.εκ., το οποίο τροφοδοτείται από σύστημα βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Σε συνδυασμό με την ύπαρξη του ηλεκτροκινητήρα, η συνδυαστική ισχύς φτάνει στους 109 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής στην εντυπωσιακή τιμή των 253 Nm. Εννοείται ότι η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης και τα τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (engine drive, hybrid drive και πλήρως ηλεκτρικό EV drive) επιλέγονται αυτόματα σύμφωνα με τις ανάγκες και το φορτίο. Στην πράξη, οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές αφού το αμάξωμα των 1.228 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 9,3 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ.

Από εκεί και πέρα, το υβριδικό σύστημα προσφέρει σημαντικά οφέλη στην κατανάλωση, με την επίσημη αντιπροσωπεία να ανακοινώνει 4,5 λτ./100 χλμ., τιμή που στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε πως είναι άκρως ρεαλιστική.

ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »