autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
7 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Ford Fiesta 1.0 των 155 ίππων

Διαβάστηκε από 9009 αναγνώστες - 1/12/2020

Με την ήπια υβριδική τεχνολογία να «συντροφεύει» τον 1000άρη EcoBoost, το Ford Fiesta 1.0 mHybrid συνδυάζει επιδόσεις και οικονομία. Μάλιστα, στην έκδοση ST-Line της δοκιμής μας, κάνει και τα βλέμματα να γυρίζουν!

Όπως ήταν φυσικό επόμενο, ο εξηλεκτρισμός στη γκάμα της Ford ξεκίνησε από τα μεγαλύτερα μοντέλα και συνεχίζεται. Εξαίρεση δε θα μπορούσε να αποτελέσει και το supermini της εταιρείας. Έτσι, το Ford Fiesta απέκτησε μία νέα, ήπια υβριδική έκδοση, κερδίζοντας αυξημένη ιπποδύναμη. Αυτή τη φορά, βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta mHybrid, το οποίο διαθέτει 155 ίππους και αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να «γεφυρωθεί» το χάσμα ανάμεσα στις απλές εκδόσεις και το κορυφαίο ST των 200 ίππων. Σημειωτέον, η έκδοση της δοκιμής είναι η ST-Line συνεπώς δε της λείπουν οι σπορ «πινελιές» που την κάνουν να ξεχωρίζει.

Το Ford fiesta ST-Line διαφοροποιείται εμφανισιακά από τις υπόλοιπες εκδόσεις και φέρει μία σειρά από σπορ πινελιές. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουμε τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα και τη σκουρόχρωμη μάσκα. Κοιτάζοντας το πλαϊνό τμήμα, μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς ότι πρόκειται για τη συγκεκριμένη έκδοση λόγω του bodykit στο κάτω μέρος. Η σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου είναι εντυπωσιακή και στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, συναντάμε αυτές των 17 ιντσών, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και μεγαλύτερες 18 ιντσών. Ενδιαφέρουσες αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, όπως για παράδειγμα η αεροτομή και η μονή απόληξη της εξάτμισης.



Εσωτερικό με σπορ πινελιές
Παρόμοιο κλίμα επικρατεί και στο εσωτερικό του Ford Fiesta ST-Line, το οποίο δε διαφοροποιείται από τις μη υβριδικές εκδόσεις. Το πρώτο πράγμα που θα ενθουσιάσει είναι το δερμάτινο τιμόνι, με τις κόκκινες ραφές και τη «χοντρή» στεφάνη, η οποία συνηθίζεται πολύ γρήγορα. Ακριβώς πίσω του υπάρχει ο πίνακας οργάνων που απεικονίζει χρήσιμες πληροφορίες, όπως η φόρτιση των μπαταριών. Τα πάντα είναι στη σωστή θέση με την εργονομία να κρίνεται ως εξαιρετική, ενώ το ίδιο ισχύει και για την θέση οδήγησης. Τα εμπρός καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή οσφυϊκή και πλευρική στήριξη. Η σπορ αισθητική ολοκληρώνεται με τα πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα και το χειρόφρενο με τις επίσης κόκκινες ραφές. Το επάνω μέρος του ταμπλό καλύπτεται από σχετικά μαλακά πλαστικά, ενώ στο κέντρο βρίσκεται μία ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών. Μέσω αυτής, ο οδηγός ενημερώνεται και ψυχαγωγείται, ενώ δεν απουσιάζει το ενσωματωμένο GPS και η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές. Ασφαλώς, δεν απουσιάζει η δυνατότητα σύνδεσης της έξυπνης συσκευής με το infotainment «Ford SYNC», όπου όλες οι λειτουργίες του κινητού τηλεφώνου ελέγχονται από την κεντρική οθόνη.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις