BMW X1 sDrive18i 136PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 7822 αναγνώστες - 2/2/2023
Ας δούμε τη βαθμολογία της BMW X1 sDrive18i των 136 ίππων στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, τόσο σε απόλυτους αριθμούς, όσο και σε σύγκριση με την κατηγορία.
Μάρκα/Μοντέλο | Bmw X1 | Καλύτερο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη AUTO ΕΜΠΡΟΣ | Χειρότερο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη AUTO ΕΜΠΡΟΣ | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 10,7 | 8,5 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 11,7 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,5 | 5,2 | MERCEDES GLA 200 163ps | 6,8 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 9,5 | 7,4 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 10,2 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 818 | 963 | MERCEDES GLB 200 163ps | 781 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | |
Κατανάλωση | 73% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 17,5 | 18,8 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 12,6 | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7,5 | 7,5 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 2,6 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,41 | 1,43 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 1,34 | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 540 | 615 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 380 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | |
Χώροι | 82% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1499 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 181 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps | 129 | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 250 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 230 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9 | 8,04 | MERCEDES GLB 200 163ps | 11,3 | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6 | 5,5 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps | 8,8 | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 74% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 2 | 5 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 2 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,5 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,84 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 1,64 | |||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 45 | 58 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 43 | MERCEDES GLA 200 163ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20,5 | 23 | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 14 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1575 | 1338 | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 1755 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1499 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 181 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps | 129 | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4400 | |||||
Ροπή (Nm) | 230 | 250 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 230 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | |||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,6 | 35,1 | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 38,6 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,7 | 5,2 | MERCEDES GLB 200 163ps | 7,4 | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 143 | 128 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 166 | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps |
Θα ξεκινήσουμε από την κατανάλωση, όπου η BMW X1 δείχνει μια «διπροσωπία». Μέσα στην πόλη καίει κοντά στα 11 λτ/100 χλμ, μια τιμή αρκετά υψηλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όμως παίρνει το αίμα της πίσω σε συνθήκες ανοιχτού δρόμου, όπου δεν θα ζητήσει πάνω από 5,5 λτ (μόλις 0,3 παραπάνω από τον πρωτοπόρο). Σίγουρα δείχνει το ταξιδιάρικο χαρακτήρας στις μετρήσεις, αλλά με μέση κατανάλωση τα 9,5 λίτρα ο εν δυνάμει ιδιοκτήτης θα πρέπει να σκεφτεί τη χρήση που θα της κάνει.
Στο τομέα της ευρυχωρίας στέκεται αρκετά καλά, κοιτώντας στα μάτια τον ανταγωνισμό και δείχνοντας ικανή να ικανοποιήσεις όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας. Ξεχωρίζει ο αέρας για το κεφάλι, όπου είναι ο κορυφαίος στην κατηγορία, ενώ ο αέρας για τα γόνατα και το πορτμπαγκάζ είναι πάνω από το μέσο όρο.
Οι επιδόσεις, σε σχέση με τους αντιπάλους, είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικές, με το μοντέλο να μπορεί να κινηθεί σβέλτα ακόμα και σε συνθήκες προσπεράσματος. Τα φρένα χαλάνε λίγο τη συνολική εικόνα, αλλά τα 38,6 μ που χρειάζονται για να ακινητοποιήσουν το αμάξωμα των 1.575 κιλών δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστούν ως επικίνδυνα.
Τέλος η απόσταση από το έδαφος αγγίζει τα 20,5 εκατοστά δίνοντας τον απαραίτητο «αέρα» ώστε η BMW X1 να μπορεί να κινηθεί σε πιο κακοτράχαλους δρόμους με σχετική άνεση.