Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ηλεκτροκινητήρας για φίλημα

13/7/2020

Όπως είπαμε και στην εισαγωγή, η BMW δεν σταματά να εξελίσσει την i3 με αποτέλεσμα εν έτη 2020 να χαιρόμαστε την πιο ολοκληρωμένη και άρτια τεχνολογικά εκδοχή της. Πλέον στα 42.2. kWh η ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας με την αυτονομία της να αγγίζει σε πραγματικές συνθήκες τα 330χλμ. με μικτή κατανάλωση στα 14 kWh. Η διάρκεια φόρτισης της σε οικιακή πρίζα ξεπερνά τις 12 ώρες για αυτό και συνιστούμε ανεπιφύλακτα μαζί με την αγορά της να προμηθευτείτε και το BMW I Wallbox το οποίο με κόστος κοντά στα 1.000 ευρώ, πραγματοποιεί μία πλήρη φόρτιση σε 3.2 ώρες. Εάν πάλι κατά το ταξίδι σας χρησιμοποιήσετε ταχυφορτιστές, τότε μπορείτε να απολαύσετε το 80% της μπαταρίας σε μόλις 42 λεπτά. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως κατά το άφημα του πεντάλ του γκαζιού το αυτοκίνητο φρενάρει αυτόματα και παράλληλα φορτίζει ως έναν βαθμό τις μπαταρίες του. Όλη αυτή η τεχνολογία μεταφράζεται και σε εκπληκτικά νούμερα επιδόσεων καθώς τα 184 άλογα και η ροπή των 270 Nm είναι διαθέσιμα από τις 0 σ.α.λ. και έτσι το 0-100 έρχεται σε μόλις 6.9 δευτ. και η επιτάχυνση 80-120 σε 4.3 δευτ. Πραγματικά την αίσθηση της επιτάχυνσης δεν μπορούμε να σας την περάσουμε μέσα από λέξεις, αλλά το κοντινότερο συναίσθημα είναι η απογείωση ενός αεροπλάνου.
 


Οδηγώντας την επιτομή της ηλεκτροκίνησης
Ένα μοντέλο φτιαγμένο εξ αρχής να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά είναι το μόνο που μπορεί να μεταφέρει στο 100% τις δυνατότητες ενός δυνατού ηλεκτροκινητήρα. Η BMW i3s σε κάνει να την ερωτευτείς από τα πρώτα μέτρα οδήγησης της με μηδενικούς κραδασμούς και θορύβους, εξαιρετική ποιότητα κύλισης παρά την 20άρα ζάντα, ενώ η αμεσότητα του πεντάλ του γκαζιού είναι μία μοναδική εμπειρία. Στην επιλογή Sport θα κολλήσετε πραγματικά στο κάθισμα και θα νιώσετε αυτό το ευχάριστο αίσθημα στο στομάχι σας, ενώ με το που αφήνεται το γκάζι, το μοντέλο φρενάρει μόνο του με εξαιρετική ικανότητα.  Παρά την εκρηκτικότητα που την χαρακτηρίζει, είναι ιδιαίτερα σταθερή, το τιμόνι είναι ακριβές, ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες της χαρίζουν τρομερή περιφερειακή ορατότητα σε οδηγό και επιβάτες. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160χλμ./ώρα με σκοπό την προστασία της αυτονομίας και ακόμα και σε αυτά τα χιλιόμετρα, η καμπίνα παραμένει ιδιαίτερα ανεπηρέαστη.
 
 
Συμπέρασμα
Ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που φέρνει διαφημίζει καλύτερα από τον καθένα τις ικανότητες της ηλεκτροκίνησης, διατηρώντας αυτούσιο το ποιοτικό και ευχάριστο βαυαρικό οδηγικό DNA. Ακριβή; Ναι. Τα αξίζει; Δυο φορές ναι!
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει