4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Citroen C4. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
30/9/2024
Στους παρακάτω πίνακες θα αναλύσουμε την πραγματική κατανάλωση, τις επιδόσεις και την ευρυχωρία του Citroen C4 με τον κινητήρα 130 ίππων και αυτόματο κιβώτιο και θα δούμε πόσο καλό είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Citroen C4 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,5 | 8,3 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps | 11,3 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,5 | 5,2 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI ACT mHEV 150 PS DSG7 150ps | 6,6 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,4 | 7,1 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI ACT mHEV 150 PS DSG7 150ps | 10,1 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 909 | 962 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI ACT mHEV 150 PS DSG7 150ps | 717 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Κατανάλωση | 79% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 17,5 | 18 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 4,5 | 6,2 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps | 2,1 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V DCT 160ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 380 | 410 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 FL mHEV 163ps | 334 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | |
Χώροι | 71% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 120 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 172 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,25 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 12 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,5 | 5,5 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI ACT mHEV 150 PS DSG7 150ps | 8,3 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 73% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 6 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | 2 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 82% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,36 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,83 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,52 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,67 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 51 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | 43 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 15,6 | 15,6 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 14 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1755 | 1321 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 1755 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 120 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 230 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 172 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,4 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 6,1 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | ||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 130 | 121 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 140 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, ο PureTech κινητήρας 1,2 λίτρων του Citroen C4 καίει 7,4 λτ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο και 8,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη, νούμερα που βρίσκονται στο άνω άκρο της κατηγορίας, μεταξύ των αυτοκινήτων που έχουμε μετρήσει. Στο ταξίδι η κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ., αριθμός που επίσης ταξινομείται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας. Φαίνεται πως παρά το «τσιμπημένο» βάρος του, οι 130 ίπποι του ορεξάτου PureΤech και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8 συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον σύνολο.
Περνώντας στην ευρυχωρία, βλέπουμε πως το γαλλικό μοντέλο έχει παραπάνω από επαρκή χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, αφού τα 17,5 εκατοστά είναι μία από τις κορυφαίες επιδόσεις της κατηγορίας.
Τόσο το πλάτος του πίσω καθίσματος (1,36 μ.) όσο και ο διαθέσιμος χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών (4,5 εκ.) βρίσκονται στον μέσο όρο της κατηγορίας και επαρκούν ώστε να ταξιδέψουν με άνεση 3 ενήλικες (οι μετρήσεις γίνονται με επιβάτη ύψους 1,75 μ.). Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ (380 λίτρα) βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, το μοτέρ που όπως είπαμε συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων επιταχύνει το C4 από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 9,25 δευτερόλεπτα, ενώ για τις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα χρειάζονται 6,5 δευτερόλεπτα. Αμφότερες οι μετρήσεις βρίσκονται λίγο κάτω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Citroen C4 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Citroen C4. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Citroen C4. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |