Cupra Born 62 kWh 231 PS, Τιμή 23/11/2024: 34 900€
CUPRA Born: Πόσο καλό είναι με τους 231 ίππους και τη μικρή μπαταρία;
Δοκιμάζουμε το CUPRA Born e-Boost των 231 ίππων με την μπαταρία των 62 kWh και το βαθμολογούμε με κριτήρια την πραγματική κατανάλωση, τις επιδόσεις, την ευρυχωρία, τον εξοπλισμό, τις εγγυήσεις και την τιμή και το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το CUPRA Born e-Boost
To Born είναι η πρόταση της CUPRA στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών μικρομεσαίων, με τη δυναμική του σχεδίαση και το έντονο ταπεραμέντο να το κάνει να ξεχωρίζει από μακριά. Στην έκδοση e-Boost όπου δοκιμάζουμε, η ιπποδύναμη του αγγίζει τους 231 ίππους κι έρχεται με δυο διαφορετικής χωρητικότητας μπαταρίες, 62 και 82 kWh. To αυτοκίνητο δοκιμής μας φόραγε τη μικρή, όπου η ωφέλιμη χωρητικότητα αγγίζει τα 58 kWh, κάτι που όπως φαίνεται έχει αντίκτυπο στη συνολική αυτονομία, μιας και δεν ξεπερνάει τα 350 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Η αυξημένη ιπποδύναμη κάνει αισθητή την παρουσία της στο τομέα των επιδόσεων, όπου στέλνει το Born από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. και από τα 80 στα 120 σε 4,5 δλ., ενώ η τελική του παραμένει στα 160 χ.α.ω. Χωροταξικά κινείται στο μέσο όρο της κατηγορίας, με το πορτ-μπαγκάζ να κινείται στα 385 λίτρα, μια όχι και τόσο υψηλή τιμή.
Δοκιμάζουμε, λοιπόν, και βαθμολογούμε αναλυτικά το CUPRA Born e-Boost με την 62αρα μπαταρία, με κριτήρια την πραγματική κατανάλωση, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή. Παράλληλα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του, για να δούμε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία και πως τα πάει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο- Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο- Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Το CUPRA Born e-Boost έπιασε βαθμολογία 87%
Μάρκα/Μοντέλο | Cupra Born | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Cupra Born 62 Kwh 231 Ps 231ps 62 Kwh | ||||
Βαθμολογία | 87% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία Ηλεκτρικό | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2022 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Ηλεκτρικό | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
|||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
231 | 231 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | ||
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΠΙΣΩ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
21,5 | 16,5 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | ||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
|
21,5 | 16,5 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
281 | 418 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
14,5 | 17,5 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 13,8 | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,38 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 1,36 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 385 | 479 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 363 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
6,6 | 6,6 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | ||
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
160 | 185 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 144 | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,5 | 35,8 | CUPRA BORN 62 kWh 204 PS 204ps 62 KWh | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
4 | 7 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 3 | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση μπαταρίας (χρόνια ή χλμ.)
|
4 | 7 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 3 | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
41.900 | 32.448 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 49.600 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
Τιμή με επιδότηση | 33.900 | 24.448 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 41.600 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
To CUPRA Born e-Boost με συνολική βαθμολογία 87%, δείχνει τα δόντια του στον ανταγωνισμό, και φαίνεται να έχει τα προσόντα να προσελκύσει το κοινό που αναζητά ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με πιο σπορτίφ σχεδιασμό. Στα θετικά του στοιχεία είναι η ιπποδύναμη του, αφού οι 231 ίπποι του είναι η καλύτερη τιμή της κατηγορίας, παρασέρνοντας μαζί της στην κορυφή και την επίδοση 0-100 χλμ./ώρα, όπου χρειάζεται 6,6 δλ.
Πολύ καλή είναι κι η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χ.α.ω, όπου οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάζεται 36,5 μέτρα, ενώ στο μέσο όρο κινείται η ευρυχωρία της καμπίνας. Σε κόκκινες περιοχές βρίσκεται η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ με 385 λίτρα, ενώ η τιμή του κρίνεται λογική με βάση τον ανταγωνισμό.
Σελ. 2 | CUPRA Born e-Boost: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | CUPRA Born e-Boost: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |