Ο κινητήρας με τα 130 άλογα καίει 8,6 λτ/100 χλμ
Στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων δεν συναντάμε ιδιαίτερες αλλαγές. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορούσε το γνωστό Puretech 1.2 λίτρων της Stellantis που αποδίδει 130 ίππους και 230Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων EAT8. Το μοτέρ παραμένει πολιτισμένο και σβέλτο σε όλο το φάσμα του, κάτι που οφείλεται και στις γραμμικές κι ομαλές εναλλαγές των σχέσεων του σασμάν.
Οι επιδόσεις του δεν προκαλούν τρόμο, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 10,6 δλ., το 60-100 σε 5,8 δλ. και το 80-120 σε 7,8 δλ., αλλά σε καμία περίπτωση δεν νιώθεις να υστερεί στο δρόμο, ενώ η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 201 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του 3κύλινδρου κινητήρα σε μεικτές συνθήκες κυμαίνεται κοντά στα 8,5 λτ./100 χλμ, ενώ με συνεχόμενα επιλεγμένη τη λειτουργία ECO μπορεί να πέσει κάτω από τα 8.
Το νέο DS 3 είναι άνετο στο δρόμο και ήσυχο στο ταξίδι
Το DS 3 δείχνει από τα πρώτα χιλιόμετρα το premium χαρακτήρα του και στο δρόμο, όπου θα αντιμετωπίσει με απόλυτη επιτυχία όποια κακοτεχνία βρεθεί στο διάβα του, παρά τις 18αρες ζάντες. Οι αναρτήσεις νομίζεις ότι είναι ικανές να απορροφήσουν ακόμα και τάφρο, ενώ σε πιο σβέλτες διαδρομές δεν δυσανασχετούν. Σίγουρα αν ο οδηγός αναζητήσει αγωνιστικές συμπεριφορές, θα φτάσει το DS 3 στα όρια του, τα οποία όμως παραμένουν υψηλά παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, κι εκεί θα επέμβει η πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης για να επαναφέρει την τάξη. Στον αυτοκινητόδρομο καταπίνει με ευκολία και άνεση χιλιόμετρα, κάτι που οφείλεται στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την εξαιρετική ηχομόνωση που αφήνει εκτός όλους τους ανεπιθύμητους θορύβους.Η τιμή εκκίνησης του DS 3 με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο ξεκινάει από τις 32.950 ευρώ στην έκδοση Bastille, ενώ για τη βασική έκδοση με τους 100 ίππους το κόστος απόκτησης αρχίζει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30.000 ευρώ και συγκεκριμένα από τις 28.450.
Ανανεώθηκε το DS 3 και έγινε ακόμα καλύτερο
Το DS 3 ήταν ένα ξεχωριστό μοντέλο κι έγινε ακόμα καλύτερο μετά την αναβάθμιση. Η premium φιλοσοφία του, τα ποιοτικά υλικά, ο στάνταρ (αλλά και ο προαιρετικός) εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, η γεωμετρία της ανάρτησης και η εκπληκτική ποιότητα κύλισης είναι τα στοιχεία που όχι μόνο το κάνουν να βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό, αλλά το κάνουν ελκυστικό και για τους αγοραστές που αναζητούν το κάτι παραπάνω στην κατηγορία των μικρών SUV.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | DS3 1.2 PureTech 130PS EAT8 |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.199 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 130/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 230/1.750 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 8/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,6 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,8 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 201 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.280 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 6 |
Μέση Δοκιμής | 8,6 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 135 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 44 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 350 |
Τιμή από (ευρώ) | 32.950 |
Σελ. 1 | DS 3 130 PS: Το premium γαλλικό SUV των 33.000 ευρώ |
Σελ. 2 | Πόσο καλό είναι το ανανεωμένο DS 3 με τα 130 άλογα; |
Σελ. 3 | Ο κινητήρας με τα 130 άλογα καίει 8,6 λτ/100 χλμ |