autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμή Dacia Duster 1,2 4x4: Ήπια υβριδικό με 130 άλογα
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Dacia Duster TCe 48V 4x4, Τιμή 04/12/2024: 26 990€

Δοκιμή Dacia Duster 1,2 4x4: Ήπια υβριδικό με 130 άλογα

4/12/2024

Έχει πιο μοντέρνο σχεδιασμό, διατηρεί τον «σκληροτράχηλο» χαρακτήρα του.
Η καμπίνα είναι πιο μοντέρνα και πιο ευρύχωρη.
Ήπια υβριδικό μοτέρ 1,2 λτ, στην τετρακίνηση μπορεί να «κλειδώσει» το κεντρικό διαφορικό.
Είναι πιο άνετο από πριν, έχει περισσότερα συστήματα υποβοήθησης.

Έχει πιο μοντέρνο σχεδιασμό, διατηρεί τον σκληροτράχηλο «χαρακτήρα» του

Το Dacia Duster της τρίτης γενιάς είναι ριζικά ανανεωμένο. Ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος και δυναμικός, χωρίς να χάνει το σκληροτράχηλο look του, με τα πλαϊνά προστατευτικά και τα 21,7 εκατοστά απόστασης από το έδαφος να εντείνουν τον εκτός δρόμου «χαρακτήρα» του.

Η καμπίνα είναι πιο μοντέρνα και πιο ευρύχωρη

Το εσωτερικό είναι αντίστοιχα εκμοντερνισμένο. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment, στοιχεία που αμφότερα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.
Ο χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί σε σχέση με το παρελθόν, ενώ μεγαλύτερο είναι και το πορτ-μπαγκάζ, με ωφέλιμη χωρητικότητα 450 λίτρα.

Ήπια υβριδικό μοτέρ 1,2 λτ, στην τετρακίνηση μπορεί να «κλειδώσει» το κεντρικό διαφορικό

Ο κινητήρας του τετρακίνητου Dacia Duster είναι ήπια υβριδικός turbo τρικύλινδρος 1,2 λίτρων με 130 άλογα και 230 Nm ροπής, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων.
Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, και η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε μεταξύ 8 και 8,4 λτ/100 χλμ.

Είναι πιο άνετο από πριν, έχει περισσότερα συστήματα υποβοήθησης

Η ανάρτηση του νέου Dacia Duster απορροφά καλά τους κραδασμούς και τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ αυξημένη είναι και η ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Υπό πίεση θα εμφανιστούν κλίσεις, χωρίς όμως να προβληματίσουν τον οδηγό.
Η βασική έκδοση του Dacia Duster έχει περισσότερα συστήματα υποβοήθησης σε σχέση με την γενιά που αντικαθιστά.

Στις επόμενες σελίδες θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του τετρακίνητου Dacia Duster με τα 130 άλογα.

Σελ.
2
Έχει πιο μοντέρνο σχεδιασμό, διατηρεί τον σκληροτράχηλο «χαρακτήρα» του
Σελ.
3
Η καμπίνα είναι πιο μοντέρνα και πιο ευρύχωρη
Σελ.
4
Ήπια υβριδικό μοτέρ 1,2 λτ, στην τετρακίνηση μπορεί να «κλειδώσει» το κεντρικό διαφορικό
Σελ.
5
Είναι πιο άνετο από πριν, έχει περισσότερα συστήματα υποβοήθησης
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε