autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Είναι πιο άνετο από πριν, έχει περισσότερα συστήματα υποβοήθησης
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είναι πιο άνετο από πριν, έχει περισσότερα συστήματα υποβοήθησης

4/12/2024

Στο δρόμο, το νέο Dacia Duster έχει αυξημένη ποιότητα κύλισης σε σχέση με το παρελθόν, αποτέλεσμα της ρύθμισης της ανάρτησης που έχει μεγαλύτερη διαδρομή από πριν. Μάλιστα, η τετρακίνητη έκδοση έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, που απορροφά καλύτερα τις κακοτεχνίες.
Αν κινηθείτε σβέλτα σε ασφάλτινη διαδρομή με στροφές, οι κλίσεις θα κάνουν την εμφάνισή τους, κάτι που είναι αναμενόμενο σε ένα όχημα τέτοιου χαρακτήρα. Παρόλα αυτά δεν θα προβληματίσουν τον οδηγό, ούτε τους επιβάτες.
Η λειτουργία του κινητήρα κρύβει σε μεγάλο βαθμό την τρικύλινδρη «φύση» του, ενώ η τετρακίνηση δουλεύει καλά ακόμα και σε συνθήκες καταιγίδας, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και σιγουριά στον αυτοκινητόδρομο υπό βροχή.



Η νέα γενιά του Dacia Duster είναι αναβαθμισμένη στον τομέα των οδηγικών βοηθημάτων. Από τη βασική έκδοση Essential (δεν διατίθεται στα τετρακίνητα μοντέλα) βρίσκουμε σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, παρακολούθηση προσοχής οδηγού, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, και προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων.

Το τετρακίνητο Dacia Duster είναι διαθέσιμο από την αμέσως επόμενη έκδοση που ονομάζεται Expression. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει air condition, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, camera οπισθοπορείας, αισθητήρες φωτός και βροχής, LED φανάρια, cruise control, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής 10,1 ιντσών για το σύστημα infotainment, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, 6 αερόσακους, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση κόπωσης οδηγού και αναγνώριση των σημάτων του Κ.Ο.Κ.



Συνοψίζοντας, το Dacia Duster έχει αναβαθμιστεί στον τομέα της εμφάνισης, της ευρυχωρίας και των οδηγικών βοηθημάτων, χωρίς να χάνει τον σκληροτράχηλο «χαρακτήρα» που έκανε αγαπητές τις προηγούμενες γενιές. Η τετρακίνητη έκδοση έχει τιμή που είναι υψηλότερη σε σχέση με τα Duster των προηγούμενων ετών, ωστόσο είναι η μικρότερη της κατηγορίας όσον αφορά στα μικρομεσαία SUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Τεχνικά χαρακτηριστικά* Dacia Duster 1.2 TCe 130 4χ4
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά / 12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo + mild hybrid 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 130/4.500-5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/2.100-3.500
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 174
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.390
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 6,0 - 6,1
Μέση Δοκιμής 8 - 8,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 135 - 137
Ρεζερβουάρ (λτ.) 55

Σελ.
1
Δοκιμή Dacia Duster 1,2 4x4: Ήπια υβριδικό με 130 άλογα
Σελ.
2
Έχει πιο μοντέρνο σχεδιασμό, διατηρεί τον σκληροτράχηλο «χαρακτήρα» του
Σελ.
3
Η καμπίνα είναι πιο μοντέρνα και πιο ευρύχωρη
Σελ.
4
Ήπια υβριδικό μοτέρ 1,2 λτ, στην τετρακίνηση μπορεί να «κλειδώσει» το κεντρικό διαφορικό
Σελ.
5
Είναι πιο άνετο από πριν, έχει περισσότερα συστήματα υποβοήθησης