autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ήπια υβριδικό μοτέρ 1,2 λτ, στην τετρακίνηση μπορεί να «κλειδώσει» το κεντρικό διαφορικό
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ήπια υβριδικό μοτέρ 1,2 λτ, στην τετρακίνηση μπορεί να «κλειδώσει» το κεντρικό διαφορικό

4/12/2024

Κάτω από το καπό του Dacia Duster που έχουμε στη διάθεσή μας βρίσκεται ο τρικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων TCe που υποστηρίζεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Το συγκεκριμένο μοτέρ αντικαθιστά τον τετρακύλινδρο TCe 1,3 λίτρων που υπήρχε ως τώρα, και αποδίδει 130 άλογα και 230 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Υπάρχουν 5 προγράμματα λειτουργίας για την τετρακίνηση του νέου Duster: Eco, Auto, Snow, Mud/Sand και Off-Road. Τα 2 πρώτα κατανέμουν αυτόματα τη ροπή που «περνά» στο κεντρικό διαφορικό, αναλόγως των συνθηκών, ενώ τα υπόλοιπα «κλειδώνουν» την τετρακίνηση. Πρόγραμμα αμιγώς δικίνητης λειτουργίας δεν υπάρχει, αν και σε normal συνθήκες η συντριπτική πλειοψηφία της δύναμης πηγαίνει στους εμπρός τροχούς.



Όσον αφορά στις επιδόσεις, η Dacia δηλώνει πως για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 11 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση κατανάλωση σε κύκλο WLTP σύμφωνα με την εταιρεία είναι 6,1 λτ/100 χλμ. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας είδαμε μέση κατανάλωση γύρω στα 8 με 8,4 λτ/100 χλμ.

Σελ.
1
Δοκιμή Dacia Duster 1,2 4x4: Ήπια υβριδικό με 130 άλογα
Σελ.
2
Έχει πιο μοντέρνο σχεδιασμό, διατηρεί τον σκληροτράχηλο «χαρακτήρα» του
Σελ.
3
Η καμπίνα είναι πιο μοντέρνα και πιο ευρύχωρη
Σελ.
4
Ήπια υβριδικό μοτέρ 1,2 λτ, στην τετρακίνηση μπορεί να «κλειδώσει» το κεντρικό διαφορικό
Σελ.
5
Είναι πιο άνετο από πριν, έχει περισσότερα συστήματα υποβοήθησης