Δοκιμή Ford Puma
Ford Puma 125 PS: Με τον καλύτερο βαθμό στην κατηγορία
Πήρε την υψηλότερη βαθμολογία, 93 στα 100!
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας του, 536 λτ.
Καίει τα λιγότερα στο ταξίδι και είναι καλό και σε μικτό κύκλο.
Έχει εγγύηση 8 χρόνια και ο βασικός εξοπλισμός είναι καλός.
Δοκιμάζουμε το Ford Puma των 125 ίππων και το αξιολογούμε
Το Ford Puma έκανε το ντεμπούτο του το 2019 και έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές, αφού είναι το best seller της Ford για το 2020, το 2021, το 2022 και το 2023. Ο δυναμικός σχεδιασμός του μικρού SUV και η πολύ καλή οδηγική του συμπεριφορά το έχουν κάνει αγαπητό στο αγοραστικό κοινό. Πόσο καλό είναι όμως με αντικειμενικά κριτήρια το Ford Puma;
Για να το ανακαλύψουμε, δοκιμάζουμε την εισαγωγική έκδοση του μοντέλου, που εφοδιάζεται με τον ήπια υβριδικό χιλιάρη EcoBoost κινητήρα 125 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Θα αξιολογήσουμε το αυτοκίνητο με κριτήρια την πραγματική κατανάλωση σε πόλη, αυτοκινητόδρομο και μικτό κύκλο, την ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, τις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή.
Εκτός από την βαθμολογία θα συγκρίνουμε το Ford Puma με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του, ούτως ώστε να φανούν τα θετικά και τα αρνητικά του μικρού SUV και παράλληλα να έχουμε μια εικόνα από το πώς «στέκεται» απέναντι από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό της κατηγορίας.
Τα σημεία που κάνουν το Ford Puma να ξεχωρίζει είναι η χαμηλή κατανάλωση, με αυτή στο ταξίδι μάλιστα να είναι η χαμηλότερη στην κατηγορία, το πορτ-μπαγκάζ των 536 λίτρων, η εγγύηση 8 ετών, τα ισχυρά φρένα, καθώς και ο καλός εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας.
Ας δούμε την τελική βαθμολογία του Ford Puma και τους κυριότερους τομείς αξιολόγησης.
Το Ford Puma πήρε την υψηλότερη βαθμολογία, 93 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Ford Puma 1.0 125 Ps Mhev 125ps | ||||
Βαθμολογία | 93% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
125 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 84 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
6,5 | 6,1 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 9,2 | MG ZS 1.5L MT 106ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
1050 | 1050 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 686 | MG ZS 1.5L MT 106ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11,2 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI 110 PS 110ps | 5,5 | TOYOTA YARIS CROSS 1.5L 125 PS M/T 125ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,3 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 347 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
10,09 | 8,66 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 13,98 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
191 | 205 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 165 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 35,1 | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 41,7 | MG ZS 1.5L MT 106ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
8 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 2 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
23.995 | 18.540 | DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 90 PS 91ps |
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Η συνολική βαθμολογία του Ford Puma είναι 93 στα 100, η οποία είναι η υψηλότερη της κατηγορίας. Τα δυνατά σημεία του μικρού SUV με σήμα το Μπλε Οβάλ είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, που είναι 536 λίτρα (η μεγαλύτερη στην κλάση των μικρών SUV), η 8ετής εγγύηση, επίσης η μεγαλύτερη της αγοράς, η πραγματική μέση κατανάλωση που είναι 6,5 λτ/100 χλμ, αριθμός καλύτερος από το μέσο όρο, τα φρένα, καθώς και η αυτονομία στο ταξίδι που είναι 1.050 χιλιόμετρα, μια επίδοση που θεωρείται κορυφαία. Με βάση το παραπάνω αναμένουμε η κατανάλωση σε αυτοκινητόδρομο να είναι ιδιαίτερα χαμηλή, κάτι που μένει να επιβεβαιωθεί στις επόμενες σελίδες.
Οι μετρήσεις ευρυχωρίας δείχνουν πως οι χώροι του Ford Puma κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως το όχημα δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο αδύναμο σημείο. Το ίδιο ισχύει και για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα, που ολοκληρώνεται σε 10,09 δευτερόλεπτα.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα δείτε τις αναλυτικές μετρήσεις κατανάλωσης, ευρυχωρίας και επιδόσεων του Ford Puma, καθώς και την εγγύηση και τον εξοπλισμό που διαθέτει το μοντέλο.
Σελ. 2 | Ford Puma 125 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ford Puma 125 PS. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |