2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Puma 125 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
29/1/2024
Ας δούμε αναλυτικά τι έδειξαν οι μετρήσεις του Ford Puma των 125 ίππων στους τομείς κατανάλωσης, ευρυχωρίας και επιδόσεων, στους παρακάτω πίνακες.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 7,5 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI 110 PS 110ps | 10,8 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 4 | 4 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 7 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 6,1 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 9,2 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία στο ταξίδι (χλμ.) | 1050 | 1050 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 686 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Κατανάλωση | 89% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI 110 PS 110ps | 5,5 | TOYOTA YARIS CROSS 1.5L 125 PS M/T 125ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI 110 PS 110ps | 1,5 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 347 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | |
Χώροι | 80% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 84 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 170 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 120 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,09 | 8,66 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 13,98 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,6 | 9,1 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 22,9 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 82% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 8 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 2 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,19 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,55 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 42 | 50 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | 40 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,6 | 20,1 | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 14,2 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1045 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | 1365 | FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 84 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 170 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 120 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1400 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,4 | 5,3 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 6,6 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 122 | 120 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 149 | MG ZS 1.5L MT 106ps |
Όπως «μαρτυρούσε» η αυτονομία στο ταξίδι, το Ford Puma με τα 125 άλογα έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας σε αυτοκινητόδρομο, η οποία είναι 4 λτ/100 χλμ.
Το αυτοκίνητο τα καταφέρνει καλά και εντός πόλης, αφού ο ήπια υβριδικός EcoBoost κινητήρας καταναλώνει 7,7 λτ/100 χλμ σε αστικό κύκλο, μόλις 0,2 λτ/100 χλμ παραπάνω από το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας. Η ίδια καλή εικόνα επαναλαμβάνεται σε μικτό κύκλο, μιας και το αυτοκίνητο καίει 6,5 λτ/100 χλμ, όταν η καλύτερη επίδοση της κατηγορίας είναι κατά 0,4 λτ/100 χλμ χαμηλότερη.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, το Ford Puma έχει γίνει γνωστό για το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ 536 λίτρων που διαθέτει, αριθμός είναι ικανός όχι μόνο να κάνει το μοντέλο το καλύτερο της κατηγορίας του, αλλά ταυτόχρονα να το βάλει στα «χωράφια» της μεγαλύτερης κλάσης των οικογενειακών SUV. Αυτό είναι εφικτό χάρη στο έξυπνο MegaBox που έχει όγκο 80 λίτρα και βρίσκεται στο χώρο της ρεζέρβας.
Όσον αφορά στο πλάτος του πίσω καθίσματος αλλά και στον «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών, το Puma βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του.
Ο χιλιάρης κινητήρας με τα 125 άλογα και τα 170 Nm ροπής επιταχύνει το Puma από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 10,09 δευτερόλεπτα, ενώ η διαδικασία προσπέρασης 80-120 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα. Αυτό αποδεικνύει πως η χαμηλή κατανάλωση του EcoBoost μοτέρ δεν γίνεται εις βάρος των επιδόσεων, αφού αυτές κυμαίνονται στο ανώτερο άκρο του μέσου όρου.
Τα φρένα του Ford Puma αποδεικνύονται αρκετά ισχυρά, μιας και ακινητοποιούν το όχημα από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 37,2 μέτρα.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Ford Puma σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Ford Puma 125 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ford Puma 125 PS. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |