Ford Puma St 1.0 EcoBoost Hybrid 170 Powershift AUTO, Τιμή 23/11/2024: 38 427€
Ford Puma ST: 1.000αρι με 170 ίππους και συμπεριφορά «κόλαση»
Με 170 άλογα κι αποκλειστικά αυτόματο, γράφει το 0-100 σε 7,3 δλ.!
Καίει 8,1 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, 5,8 σε ταξίδι.
Εσωτερικό με αγωνιστικό DNA και εμφάνιση που προκαλεί.
Στρίβει, επιταχύνει και φρενάρει όπως καθαρά αγωνιστικά αυτοκίνητα!
Με 170 άλογα κι αποκλειστικά αυτόματο, γράφει το 0-100 σε 7,3 δλ.
H Ford φέρνει στην αγορά την νέα εκδοχή του Puma ST, όπου κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 3κύλινδρος χιλιάρης κινητήρας EcoBoost της εταιρείας με την ιπποδύναμη να έχει ανέβει στους 170 ίππους και τα 248Nm ροπής. Τη μετάδοση της ισχύος στους μπροστινούς τροχούς έχει αναλάβει αποκλειστικά το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων Powershift, με τις επιδόσεις του να είναι εντυπωσιακές. Συγκεκριμένα χρειάζεται 7,3 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χ.α.ω., 3,7 δλ για το 60-100 και 4,9 για το 80-120, με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 210 χλμ./ώρα.
Καίει 8,1 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, 5,8 σε ταξίδι
Η αυξημένη ιπποδύναμη δεν «αδυνατίζει» ιδιαίτερα το πλεονέκτημα του ήπια υβριδικού συστήματος στο τομέα της κατανάλωσης, με τη μέση τιμή να κυμαίνεται στα 8,1 λτ./100 χλμ., ένα αρκετό καλό νούμερο για την δυναμική του φύση. Μάλιστα σε ταξίδι θα φιλοδωρήσει τον οδηγό με ένα «τίμιο» 5,8 λτ., δείχνοντας ότι παρά τους 170 ίππους του, δεν χάνει την επαφή του με τις ρίζες του.
Εσωτερικό με αγωνιστικό DNA και εμφάνιση που προκαλεί
Στο οπτικό κομμάτι έχει βάλει το χέρι της η Ford Performance, τονίζοντας με ιδιαίτερες λεπτομέρειες το φλογερό ταπεραμέντο του Puma ST. Εξωτερικά συναντάμε κυψελωτή μάσκα, μυώδεις προφυλακτήρες με αεροδυναμικά splitter, πίσω διαχύτη, αεροτομή και 19αρες ζάντες που αφήνουν σε ανοιχτή θέα τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Στο εσωτερικό, τα θερμαινόμενα bucket καθίσματα της Ford Performance και οι κόκκινες ραφές κλέβουν την παράσταση, ενώ στο τιμόνι ξεχωρίζει το κουμπί με το «S» που μπαίνει κατευθείαν στο sport mode.
Στρίβει, επιταχύνει και φρενάρει όπως καθαρά αγωνιστικά οχήματα!
Στο δρόμο μοιράζει σεμινάρια απόλαυσης στους ανταγωνιστές του κι όχι μόνο, μιας και πρόκειται για το πιο ενδιαφέρον οδηγικά μικρό SUV. «Φορώντας» τις ίδιες αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης και πέδησης με το μεγάλο ST των 200 ίππων, αφήνει τον οδηγό να στρίβει εξαιρετικά γρήγορα και ταυτόχρονα να του δίνει την εντύπωση ότι μπορούσε να πατήσει ακόμα πιο βαθιά το γκάζι. Το τιμόνι είναι ξυράφι κι άμεσο, επιτρέποντας τις διορθώσεις ακόμα και στο όριο, ενώ τα φρένα αποδείχθηκαν άγκυρες στις μετρήσεις μας, μιας και θέλουν 36,1 μ. για να ακινητοποιήσουν το μοντέλο από τα 100 χ.α.ω..
Σελ. 2 | Μπορεί να κινηθεί αποτελεσματικά και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς |