Νέο Honda CR-V: Τετρακίνητo, με κατανάλωση πάτωμα
Έχει 184 άλογα και μέσα την πόλη καίει 5,5 λτ./100 χλμ.
Χωράει 5 ψηλούς ενήλικες και έχει πορτ-μπαγκάζ 587 λίτρων.
Σιδερώνει τις ανωμαλίες, δεν κολλάει ούτε σε off-road διαδρομές!
Με πιο τετραγωνισμένη και minimal σχεδίαση.
Έχει 184 άλογα και μέσα την πόλη καίει 5,5 λτ./100 χλμ.
Το νέο Honda CR-V κάτω από το καπό του φοράει το ανανεωμένο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της εταιρείας, το οποίο αποτελείται από ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, 2 ηλεκτροκινητήρες και ένα αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT. H συνολική του απόδοση φτάνει στους 184 ίππους και τα 335Nm ροπής, με τις επιδόσεις του να είναι εξαιρετικά αξιοπρεπείς για ένα όχημα 1.881 κιλών. Όμως εκεί που δίνει ρεσιτάλ είναι στο κομμάτι της οικονομίας, όπου μέσα στην πόλη καίει κοντά στα 5,5 λτ./100 χλμ., με τη μέση κατανάλωση να μην ξεπερνάει τα 7,3 λτ.
Χωράει 5 ψηλούς ενήλικες και έχει πορτ-μπαγκάζ 587 λίτρων
Το νέο Honda CR-V είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας. Η απόσταση για τα γόνατα των πίσω φτάνει τα 22 εκ., ο αέρα για το κεφάλι τα 9,3, ενώ τα 1,41 μ. πλάτος του πίσω καθίσματος εγγυούνται ότι μπορούν να κάτσουν 3 ενήλικες χωρίς να κάνουν υποχωρήσεις στην άνεση. Όντας ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε οικογένειες, διαθέτει ένα αρκετά μεγάλο αποθηκευτικό χώρο που αγγίζει τα 587 λίτρα, 27 παραπάνω από τον προκάτοχο του.
Σιδερώνει τις ανωμαλίες, δεν κολλάει ούτε σε off-road διαδρομές
Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (20 εκ.) και το σύστημα αναρτήσεων με τις μεγάλες διαδρομές επιτρέπουν στο Honda CR-V να «σβήνει» τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, προσφέροντας άνεση στους επιβάτες και ηρεμία, που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από την καλή ηχομόνωση. Τα παραπάνω στοιχεία βοηθάνε ιδιαίτερα και στις off-road διαδρομές, όπου σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, επιτρέπουν στο μοντέλο να κινηθεί και πιο μακριά από «στρωμένους» χωματόδρομους.
Με πιο τετραγωνισμένη και minimal σχεδίαση
Εξωτερικά διαφοροποιείται αρκετά σε σχέση με τον προκάτοχο του, αφού το νέο Honda CR-V ακολουθάει την νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας, έχοντας χαρακτηριστικά από το HR-V. Πιο τετραγωνισμένο, με καθαρές γραμμές και minimal αίσθηση, συνεχίζει να είναι επιβλητικό χωρίς όμως να χάνει σε κομψότητα. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη κάθετη μάσκα και τα αιχμηρά φώτα, ενώ πίσω τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα «L» φέρνουν μνήμες από την προηγούμενη γενιά.
Σελ. 2 | Ανέβηκε η ποιότητα της καμπίνας |
Σχολιάστε |