Honda Jazz Hybrid: Δικαιολογεί την τιμή του;
Δοκιμάζουμε τo ανανεωμένο Honda Jazz Hybrid με τους 122 ίππους και το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του, ενώ ταυτόχρονα βαθμολογούμε το ιαπωνικό μικρό αυτοκίνητο σύμφωνα με τις επιδόσεις, την κατανάλωση, την ευρυχωρία, την ασφάλεια, την εγγύηση και την τιμή του;
Βαθμολογούμε και συγκρίνουμε το ανανεωμένο Honda Jazz Hybrid
Το Honda Jazz Hybrid ανανεώθηκε τόσο εμφανισιακά, όσο και μηχανολογικά. Αισθητικά απέκτησε νέους προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένη μάσκα, νέες ζάντες, καινούργιο εσωτερικό διάκοσμο και νέο τιμόνι, ενώ «φορτώθηκε» με 14 επιπλέον ίππους, με τη συνολική ισχύ να ανεβαίνει στους 122. Λόγω της υβριδικής του φύση η μέση κατανάλωση του δεν ξεπερνάει τα 5,4 λτ./100 χλμ., που αν και μοιάζει μικρή είναι η μεγαλύτερη μεταξύ των ανταγωνιστών του κι όπως θα δούμε παρακάτω είναι συνολικά το πιο «διψασμένο» full hybrid μικρό. Από την άλλη οι 122 ίπποι του επιτρέπουν να κάνει το 0-100 σε 9,3 δλ., όντας το πιο γρήγορο στην κατηγορία, ενώ διαθέτει το πιο ευρύχωρο εσωτερικό και το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στη σύγκριση. Βέβαια με τιμή εκκίνησης τα 27.500 ευρώ είναι το πιο ακριβό μικρό, κάτι που σίγουρα βάζει ένα μικρό φρένο στις πωλήσεις του.
Ας δούμε πιο αναλυτικά τη βαθμολογία που παίρνει το ανανεωμένο Honda Jazz Hybrid στους τομείς της κατανάλωσης, των επιδόσεων, της ασφάλειας, της εγγύησης και της τιμής, αλλά και πως τα πάει σε σύγκριση με τον καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας.
Πως να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
88% η βαθμολογία του ανανεωμένου Honda Jazz Hybrid
Μάρκα/Μοντέλο | Honda Jazz | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Honda Jazz 1,5 I-mmd E:hev Fl 122ps | ||||
Βαθμολογία | 88% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2023 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1498 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
122 | 140 | RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 140 PS 140ps | ||
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
5,4 | 4,2 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
656 | 706 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 656 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
15,5 | 15,5 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 9,6 | RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 140 PS 140ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,3 | 1,33 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 1,26 | RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 140 PS 140ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 304 | 304 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 254 | RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 140 PS 140ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,3 | 9,3 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 9,95 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
175 | 180 | RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 140 PS 140ps | ||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,4 | 37,6 | RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 140 PS 140ps | 38,4 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 6 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
27.500 | 20.380 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 29.800 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps |
Το Honda Jazz Hybrid FL με συνολική βαθμολογία 88% κοιτάει με αξιώσεις την κορυφή και φιγουράρει σε υψηλές θέσεις, χάνοντας την κορυφή για συγκεκριμένα «αγκάθια».
Τέτοια είναι φυσικά η υψηλή τιμή του που μπαίνει στα χωράφια των οικογενειακών SUV και εν μέρη η κατανάλωση του, που αν και είναι χαμηλή σαν νούμερο, έχει τις χειρότερες τιμές στην κατηγορία. Σε ρηχά επίπεδα κινείται κι η απόσταση ακινητοποιήσεως, με τα 38,4 μ. που χρειάζεται να μην ενθουσιάζουν.
Βέβαια έχει και πολλά θετικά σημεία, όπως τη συνολική ευρυχωρία της καμπίνας, ενώ διαθέτει και το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ μεταξύ των ανταγωνιστών του. Εξαιρετικά τα πάει και στο 0-100 χλμ./ώρα, όπου με 9,3 δλ. είναι το ταχύτερο full υβριδικό μικρό. Τέλος η εργοστασιακή εγγύηση των 5 ετών είναι ικανοποιητική παρά το γεγονός ότι δεν είναι κορυφαία.
Σελ. 2 | Honda Jazz Hybrid: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Honda Jazz Hybrid: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας; |
Σχολιάστε |