Ηonda ZR-V e:HEV: Πόσο καλό είναι το νέο «πουλέν» της εταιρείας
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Ηonda ZR-V, το νέο μικρομεσαίο SUV της εταιρείας που έρχεται με τον full υβριδικό κινητήρα των 184 ίππων του Civic, στους τομείς της κατανάλωσης, των επιδόσεων, της ευρυχωρίας, του εξοπλισμού, τις εγγυήσεις και της τιμής, ενώ ταυτόχρονα το βάζουμε απέναντι στον ανταγωνισμό για να δούμε πως τα πάει με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το νέο Ηonda ZR-V
Το Honda ZR-V είναι νέα πρόταση της ιαπωνικής εταιρείας στα οικογενειακά SUV και βασίζεται, τόσο σε πλατφόρμα, όσο και κινητήρα πάνω στο Civic. Με «καθαρή» αλλά επιβλητική σχεδίαση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το νέο μοντέλο μπαίνει ανάμεσα στο HR-V και στο CR-V προσφέροντας ακόμη μια επιλογή στο καταναλωτικό κοινό. Οι 184 ίπποι του φαίνονται στο κομμάτι των επιδόσεων, όπου είναι το γρηγορότερο στο 0-100 χ.α.ω. στην κατηγορία του, ενώ η υβριδική του φύση κρατάει τη μέση κατανάλωση στα 6,2 λτ./100 χλμ., μια αρκετά καλή τιμή αλλά 1,2 λίτρα μακριά από την κορυφαία. Εξαιρετική είναι κι η ευρυχωρία του μοντέλου, αφού προσφέρει στους πίσω επιβάτες την μεγαλύτερη απόσταση για τα γόνατα και το κεφάλι μεταξύ των ανταγωνιστών του.
Ας δούμε λοιπόν πως βαθμολογήθηκε το νέο Ηonda ZR-V με βάση την κατανάλωση, τους χώρους, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή. Παράλληλα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του, για να δούμε που υπερτερεί αλλά και που χωλαίνει.
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
To νέο Honda ZR-V παίρνει 88%
Μάρκα/Μοντέλο | Honda Zr-v | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Honda Zr-v E:hev 184ps | ||||
Βαθμολογία | 88% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2023 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1993 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
184 | 230 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 116 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
6,2 | 5 | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 7,5 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
803 | 843 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 576 | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
21 | 21 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,39 | 1,41 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | ||
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 390 | 616 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
7,6 | 7,6 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 12,8 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
173 | 193 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 165 | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,4 | 34,8 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | 38,5 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 7 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
44.700 | 29.300 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 62.400 | LEXUS UX 250h 4x4 184ps |
Το νέο μικρομεσαίο SUV της ιαπωνικής εταιρείας έπιασε βαθμολογία 88% σε μια δύσκολη κατηγορία, αυτή των full υβριδικών οικογενειακών SUV, δείχνοντας ότι έχει στοιχεία για να ξεχωρίσει.
Τα δυνατά του στοιχεία είναι η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ ώρα, όπου χρειάζεται 7,6 δλ. για να ολοκληρώσει την διαδικασία, αλλά και η ευρυχωρία της καμπίνας όπου στον αέρα για τα γόνατα δεν έχει αντίπαλο, με την καλή εικόνα να συμπληρώνεται από το πλάτος του πίσω καθίσματος που είναι μόλις 0,02 εκ μακριά από την κορυφή.
Τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και τα 38,4 μ. που χρειάζεται για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χ.α.ω. δεν ξεχωρίζουν αλλά ούτε απογοητεύουν, αφού βρίσκονται εντός ανεκτών ορίων.
Από την άλλη τα 390 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ δεν μπορούν να θεωρηθούν καλό νούμερο, ενώ η εισαγωγική τιμή των 44.700 ευρώ βρίσκεται αρκετά ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Σελ. 2 | Ηonda ZR-V e:HEV 184 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ηonda ZR-V e:HEV 184 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |
Σχολιάστε |