Ηonda ZR-V e:HEV 184 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
27/2/2024
Ας δούμε αναλυτικά πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία του Ηonda ZR-V e:HEV στους τομείς της κατανάλωσης, της ευρυχωρίας, των επιδόσεων και της εγγύησης, καθώς και πως τα πάει συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας.
Μάρκα/Μοντέλο | Honda Zr-v | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 5,3 | 3,5 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 6,5 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 7,1 | 5,1 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 7,8 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,2 | 5 | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 7,5 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 803 | 843 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 576 | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | |
Κατανάλωση | 75% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 21 | 21 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 12,6 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7,5 | 7,5 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 2,1 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,39 | 1,41 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 1,33 | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 390 | 616 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 283 | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | |
Χώροι | 78% | |||||
Είδος | Hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1993 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 184 | 230 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 116 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 315 | 350 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 148 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,6 | 7,6 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 12,8 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,7 | 4,7 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 9 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 7 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 3 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 5 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,57 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,62 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,66 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 57 | 57 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 38 | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18 | 20 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 14,8 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1664 | 1420 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 1687 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1993 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 184 | 230 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 116 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 315 | 350 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 148 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,7 | 4,4 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 5,8 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 130 | 100 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 144 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps |
Θα ξεκινήσουμε από τα «εσώψυχα» του Ηonda ZR-V e:HEV που μας είναι γνωστό από το Honda Civic. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, που συνδυάζει ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα και δυο ηλεκτροκινητήρες, με την συνολική απόδοση να φτάνει τους 184 ίππους και τα 315 Nm ροπής. Η αυξημένη ισχύς σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης που δεν διαθέτει γρανάζια επιτρέπει στο μοντέλο να «γράφει» χρόνους που θυμίζουν GTI. Για να ολοκληρώσει το 0-100 χ.α.ω. χρειάζεται 7,6 δλ., ενώ δυνατά παίζει και στο 80-120 όπου θέλει 5,7 δλ., με την τελική του ταχύτητα να ορίζεται στα 173 χλμ./ώρα.
Εκτός όμως από καλές επιδόσεις, έχει και συγκρατημένη κατανάλωση κάτι που οφείλεται στην full υβριδική του φύση. Μέσα στην πόλη θα κάψει 5,3 λτ./100 χλμ., σε συνθήκες ταξιδιού θα ζητήσει 7,1 λτ. και σε μεικτές διαδρομές θα κινηθεί στα 6,2 λτ. Σαν απόλυτα νούμερα μπορούν να μοιάζουν εντυπωσιακά καλά για ένα 2λίτρο αυτοκίνητο 184 ίππων, αλλά σε σύγκριση με την κατηγορία κινείται ελαφρώς υψηλότερο από το μέσο όρο.
Περνάμε στο κομμάτι της ευρυχωρίας, όπου καταφέρνει να δείχνει 2 διαφορετικά πρόσωπα. Η καμπίνα του είναι η πιο αεράτη της κατηγορίας, αφού έχει πολύ καλό πλάτος πίσω καθίσματος (1,39 μ.) και την κορυφαία απόσταση για τα γόνατα (21 εκ.), και το κεφάλι (7,5 εκ.). Όμως το πορτ-μπαγκάζ δεν κινείται στα ίδια επίπεδα, με τη χωρητικότητα του να μην ξεπερνάει τα 390 λίτρα, που οριακά μπορούν να υποστηρίξουν μια 4μελής οικογένεια.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Honda Zr-v σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Ηonda ZR-V e:HEV 184 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ηonda ZR-V e:HEV 184 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |